Gå til innhold

Joystiq: "Zelda Falls Flat"

fffuuu manchu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne "nyheten" har nok  gitt joystiq mange treff. Funket paa meg. Lure PRfolk.

7275409[/snapback]

Det er akkurat det jeg mistenker Joystiq for å gjøre. Lage kontroversielle artikler for å få hits. Han var tidligere ute å skrev noe som "man burde kjøpe 360 eller ps3 istedefor Wii, da disse selges med tap som vil si at man får mer for pengene."

Penny Arcade var fort ute og kalte hele Joystiq for en "retard rodeo", noe Cole svarte på i enda en artikkel som var enda mer hjernedød enn den forrige.

Var vel omtrent den tiden jeg sluttet å abonnere på Joystiq feeds.

Burde vel egentlig ikke postet tråden i lys av det Joystiq driver med, men ville se hva folk syns om saken.

Lenke til kommentar

Nå skal det nevnes at Joystiq har en egenskap i å klage så det holder. Jeg tok Joystiq seriøst tidligere men i det siste så har dem blitt alt for negative og usaklige i mye ting jeg er meget uenige med dem i.

Så ta hva Joystiq skriver med en STOR klype salt....

Lenke til kommentar

Denne artikkelen var et komisk innslag i en ellers grå skolehverdag, det må jeg si. :)

Morsom, men fullstendig rævva. Han leter simphelten etter ting å klage på når han kritiserer skiltmekanismen. Altså latterlig, selv om jeg mistenker at artikkelen ikke var seriøst ment.

Lenke til kommentar
Hvis Nintendo ikke hatt vært så jævla gniene og gjort som visse andre selskaper gjør og lagt med en component kabel med maskinen så hadde han kanskje ikke trengt det. Så du får nok heller skylle på Nintendo for den kompositt kabelen gitt.

7278723[/snapback]

Det er nok mer en bogus artikkel, enn et kabel problem young padawan.

Lenke til kommentar
Hvis Nintendo ikke hatt vært så jævla gniene og gjort som visse andre selskaper gjør og lagt med en component kabel med maskinen så hadde han kanskje ikke trengt det. Så du får nok heller skylle på Nintendo for den kompositt kabelen gitt.

7278723[/snapback]

Det er nok mer en bogus artikkel, enn et kabel problem young padawan.

7278765[/snapback]

Vil tro det ja ...

Lenke til kommentar

Lukter hat på lang vei. Er det nødvendig å spore så mye av, kun for å fremme at du misliker et spillselskap mer enn andre? Skulle ikke forurndres om dette individet er en såkalt fanb**. Synd at dette forumet i disse dager blir preget av slike vandaler, som nærmest står fast ved sin utvalgte konsoll, lik en harbarket engelsk fotballsupporter. Hvorfor merket hverken IGN eller Gamespot noe verdrørende denne dårlige grafikken? Dersom en skal kalle Mr. Cole respektabel spill-kritiker, burde han ikke selv belyse om dette problemet verørende mangler fra Nintendos side?

Lenke til kommentar
Hallo ?

Så jeg skal applaudere Nintendo fordi de ikke vil legge ved kabler som konkurrentene gjør ? Jeg blir nødt til å punge ut 400kr EKSTRA pga dette. Hvorfor skal jeg ikke klage på dette ?

Samme med PS3, de har også droppet komponent kabler, som jo er ganske morsomt etter alt HD pratet til Sony.

Nå var det vel strengt ikke priser som ble diskutert, men hvorledes grafikken til Zelda blir fremstilt i dårlig lys av Mr. Cole. Derfor sporer du av fullstendig av, når du plutselig angriper et spillselskap for å være gjerrig.

Lenke til kommentar
Hallo ?

Så jeg skal applaudere Nintendo fordi de ikke vil legge ved kabler som konkurrentene gjør ? Jeg blir nødt til å punge ut 400kr EKSTRA pga dette. Hvorfor skal jeg ikke klage på dette ?

Samme med PS3, de har også droppet komponent kabler, som jo er ganske morsomt etter alt HD pratet til Sony.

7279239[/snapback]

Følger da ikke med komponentkabel med Core-utgaven av 360. Microsoft har i likhet med Nintendo gjort det til et valg om man vil kjøpe komponentkabler. Skjønner ikke at dette skal være noe å whine over.

Endret av Dinex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...