Niskivara Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Denne "nyheten" har nok gitt joystiq mange treff. Funket paa meg. Lure PRfolk. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Denne "nyheten" har nok gitt joystiq mange treff. Funket paa meg. Lure PRfolk. 7275409[/snapback] Det er akkurat det jeg mistenker Joystiq for å gjøre. Lage kontroversielle artikler for å få hits. Han var tidligere ute å skrev noe som "man burde kjøpe 360 eller ps3 istedefor Wii, da disse selges med tap som vil si at man får mer for pengene." Penny Arcade var fort ute og kalte hele Joystiq for en "retard rodeo", noe Cole svarte på i enda en artikkel som var enda mer hjernedød enn den forrige. Var vel omtrent den tiden jeg sluttet å abonnere på Joystiq feeds. Burde vel egentlig ikke postet tråden i lys av det Joystiq driver med, men ville se hva folk syns om saken. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ok, journalisten er en reaksjonær kødd med dårlig fjernsyn. So what? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nå skal det nevnes at Joystiq har en egenskap i å klage så det holder. Jeg tok Joystiq seriøst tidligere men i det siste så har dem blitt alt for negative og usaklige i mye ting jeg er meget uenige med dem i. Så ta hva Joystiq skriver med en STOR klype salt.... Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Denne artikkelen var et komisk innslag i en ellers grå skolehverdag, det må jeg si. Morsom, men fullstendig rævva. Han leter simphelten etter ting å klage på når han kritiserer skiltmekanismen. Altså latterlig, selv om jeg mistenker at artikkelen ikke var seriøst ment. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Signs (by design) are meant to be read from afar. Jeg skal si meg enig i dette hvis det er snakk om reklameskilt og veiskilt, men skiltene i Zelda-spillene har jo som oftest mer til felles med oppslagstavler. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Spillte han dem på flatskjerm med kompositt-kabel? I såfall er det ikke rart det blir så svak grafikk. Så er det med Hylian-skiltene helt latterlig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Etter å ha lest alle previewsene til IGN, Gamespot osv som fikk prøve det i 10 timer, så tror jeg ikke mye på den her egentlig. Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvis Nintendo ikke hatt vært så jævla gniene og gjort som visse andre selskaper gjør og lagt med en component kabel med maskinen så hadde han kanskje ikke trengt det. Så du får nok heller skylle på Nintendo for den kompositt kabelen gitt. 7278723[/snapback] Det er nok mer en bogus artikkel, enn et kabel problem young padawan. Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Les det jeg skrev en gang til, med ekstra oppmerksomhet på ordet bogus. En tøysemann som skrev artikkelen for å lage litt hurlumhei. Get it? Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Så du vet med andre ord at det ble brukt kompositt kabel? Det kommer vitterlig komponent også. Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jo det er det mange som gjør. De som vil ha best mulig bilde. Ignoranter gjør det ikke. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvis Nintendo ikke hatt vært så jævla gniene og gjort som visse andre selskaper gjør og lagt med en component kabel med maskinen så hadde han kanskje ikke trengt det. Så du får nok heller skylle på Nintendo for den kompositt kabelen gitt. 7278723[/snapback] Det er nok mer en bogus artikkel, enn et kabel problem young padawan. 7278765[/snapback] Vil tro det ja ... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvis Nintendo ikke hatt vært så jævla gniene og gjort som visse andre selskaper gjør og lagt med en component kabel med maskinen så hadde han kanskje ikke trengt det. Så du får nok heller skylle på Nintendo for den kompositt kabelen gitt. Lukter hat på lang vei. Er det nødvendig å spore så mye av, kun for å fremme at du misliker et spillselskap mer enn andre? Skulle ikke forurndres om dette individet er en såkalt fanb**. Synd at dette forumet i disse dager blir preget av slike vandaler, som nærmest står fast ved sin utvalgte konsoll, lik en harbarket engelsk fotballsupporter. Hvorfor merket hverken IGN eller Gamespot noe verdrørende denne dårlige grafikken? Dersom en skal kalle Mr. Cole respektabel spill-kritiker, burde han ikke selv belyse om dette problemet verørende mangler fra Nintendos side? Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Mange ? Kanskje 5%. 7279102[/snapback] Dette har du naturligvis dekning for å hevde? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hallo ? Så jeg skal applaudere Nintendo fordi de ikke vil legge ved kabler som konkurrentene gjør ? Jeg blir nødt til å punge ut 400kr EKSTRA pga dette. Hvorfor skal jeg ikke klage på dette ? Samme med PS3, de har også droppet komponent kabler, som jo er ganske morsomt etter alt HD pratet til Sony. Nå var det vel strengt ikke priser som ble diskutert, men hvorledes grafikken til Zelda blir fremstilt i dårlig lys av Mr. Cole. Derfor sporer du av fullstendig av, når du plutselig angriper et spillselskap for å være gjerrig. Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hallo ? Så jeg skal applaudere Nintendo fordi de ikke vil legge ved kabler som konkurrentene gjør ? Jeg blir nødt til å punge ut 400kr EKSTRA pga dette. Hvorfor skal jeg ikke klage på dette ? Samme med PS3, de har også droppet komponent kabler, som jo er ganske morsomt etter alt HD pratet til Sony. 7279239[/snapback] Følger da ikke med komponentkabel med Core-utgaven av 360. Microsoft har i likhet med Nintendo gjort det til et valg om man vil kjøpe komponentkabler. Skjønner ikke at dette skal være noe å whine over. Endret 13. november 2006 av Dinex Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Om jeg hamrer eller hamres, likefullt skal det jamres Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Artikkelen nevnte såvidt jeg så ikke kompositt kabler med ett eneste ord. Så jo, jeg vil hevde du har sporet av så det holder hehe Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 So? Hva har det med artikkelen å gjøre? Tror du er i feil tråd eller noe...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå