Gå til innhold

Hvorfor suger Liverpool så mye?

wow-bisst-geile

Anbefalte innlegg

Liverpool er og blir et drittlag. Etter 1990 har de ikke skapt noenting. "Vi har vunnet C.L 2005"...

WOW, So.... Det var ikke dyktighet som alle andre lag viser i C.L, som gjorde at Liverpool kom videre. Det var flaksen som de hadde med seg til hver eneste kamp. Det er jo helt utrolig hvor mye flaks man kan ha med seg i sekken.

MEN TA DET MED RO!

Jeg sier ikke at Liverpool vant C.L bare pga flaks!

nei nei nei....

Det måtte attpåtil juksing til i finalen. Det er jo en grunn til at Liverpool har ført Gerrard fram på A-laget, han kan skaffe laget straffer ut av ingenting...

Jeg tror man skal leite lenge før man finner en spiller som DIVER mer enn gerrard, tilogmed når han spiller for England, så DIVER han.

Fra og med her<- vil Gerrard gå under navnet "McDiver".

yesss, så da er det satt at Liverpool vinner trofeer ved flaks, men mest å jukse.

Men hvert år så hører man det samme om og om igjen fra Liverpoolfansen. På alles slags forum, på alle slags barer, overalt hører man: "Men i år har vi et sterkt lag, jeg er sikker på at vi vinner Premier League i år!"

Men har det noen gang skjedd!?

NEI!

Konklusjon:

Liverpool jukser seg til trofeer

Liverpool kommer aldri til å vinne P.L igjen

McDiver forsvinner fra Liverpool, enten for å spille i DIVERLEAGUE Italia, eller i DIVERLEAGUE2 Spania

Liverpool rykker ned

Liverpool går konkurs

Jeg vant denne diskusjonen hardt og har så rett som det går ann å få det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er selv united fan.. Men for å si det sånn.. mindre seriøst enn dette går det ikke ann å få det.. selv om ejg er totalt uenig i det du sier, orker jeg ikke å ta opp diskusjonen med en som kommer med så lite gjennomtenkte argumenter.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...