Jannis-15 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 ok, sitter nå med mitt museum-gamle SB PCI-64 kort og begynner å bli mektig lei av all susingen... har sett litt på SB Live! 5.1, men hvordam er dette kortet når en skrur opp lyden? blir det noe susing på dette kortet også? vil helst ikke gå over 400-450,-, så hva anbefaler dere? Takk! Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
belsebub Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har et sb.5.1 Dette fungerer fint,- bra lyd. Det er mulig å få susing på dette også, men da er det som regel feil instilinger på mixer. Kan det være problemet på kortet ditt nå? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det er vel vanlig at du får litt susing i høytalerne hvis du skrur opp volumet. Digitalhøytalere derimot er helt fri for bakgrunnsstøy, selv på høyt volum Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 21:02, skrev Spaz:Det er vel vanlig at du får litt susing i høytalerne hvis du skrur opp volumet. Digitalhøytalere derimot er helt fri for bakgrunnsstøy, selv på høyt volum det er nettop det jeg lurer på, har SB Live! 5.1 støtte for digital filtrering slik at jeg slipper denne støyen? belsebub: nei, problemet er det at kortet ikke har digitalt filter, slik at den slipper igjennom støy fra HK, CPU, PS2, etc... (får for eks. en svak during når jeg beveger musen eller belaster CPU'en.. :sad: ) takk for tilbakemeldingene! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-12 21:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå