ilpostino Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 noen som vet om det går ann å få tak i en universal fjernkotroll som passer til en tv med modellbetegnelsen Nokia SD 71D1? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Ring Elektronisk Service og hør, de har et ganske stort lager av reservefjernkontroller. Kostet ca. 370 kr for en Luxor-fjernkontroll jeg bestilte for en kunde. Edit: Ser nå at du ikke etterspurte en reservefjernkontroll... Endret 12. november 2006 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Flyttes fra Elektronikkforumet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tenke meg at Logitech Harmony-fjernkontrollene har koder til din TV. De har en enorm kodedatabase! Hvis ikke de har din TV, kan du requeste den. Vi tar for gitt at du ikke har fjernkontrollen eller at den ikke fungerer! (?) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg tenke meg at Logitech Harmony-fjernkontrollene har koder til din TV. De har en enorm kodedatabase! Hvis ikke de har din TV, kan du requeste den. Vi tar for gitt at du ikke har fjernkontrollen eller at den ikke fungerer! (?) 7280556[/snapback] lost and gone baby. edit: Viste seg at de hadde den hos Elektronisk Service så de skulle sende den. takk for all hjelp. Endret 14. november 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå