Opticane Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Jeg så akkurat på en gammel Fox Grønland episode og hørte plutselig en kjent TV2-melodi i bakgrunnen (på tv). Jeg vet jeg har hørt den utallige ganger før, for lenge siden, og mistenker det for å være den gamle introen til TV2-været. Du vet, med det fine, skinnende 2-tallet som ble om fra blå himmel, så til regn, og til slutt en gullfarget sol. Er vel ca. 3-4 år siden de sluttet med den. Og så syns jeg den musikken var så fin.. Jeg driver aktivt å lager musikk, Så jeg lagde et eksempel i Reason på hvordan jeg husker den høres ut. Her er klippet jeg lagde Noen som kjenner den igjen og begynner å mimre? Og evt, noen som HAR den eller vet hvor jeg kan få tak i den. Den er så harmonisk. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hørtes ut som gamle været-introen det ja, men manglet noe. tror det manglet noen vær lyder. mener å huske det var torden i starten, no fuglekvitter i midten, og regn i slutten Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ja, mulig, men målet var ikke å skryte av hvor flink jeg er til å lage etterlikninger, jeg ville bare vise dere hva jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 du er flink til å lage etterlikninger Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Herregud!! Du fant den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå