dvd-jan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Det går helt fint å koble meg opp til et åpent trådløst nettverk på det lokale biblioteket med min bærbare. Det går også glatt å koble seg opp til nettverket hos min kompis, som kjører mac-filtrering. Dette tyder jo på at det ikke er noe galt med min bærbare. Når jeg skal kjøre trådløst hjemme får jeg det ikke til. Har forsøkt med to forskjellige rutere, uten hell. Hjemme har jeg en stasjonær med trådløst nettverkskort, et adsl-modem og trådløs ruter. Har forsøkt å oppdatere drivere for nettverkskortet på den bærbare og den stasjonære. Forslag til hvordan jeg kan gå frem for å fikse dette mottas med takk! Endret 14. november 2006 av dvd-jan Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Morn 1: ser du ditt trådløsenettverk? 2: er maskinene dine til automatisk motta ip? 3: er routern din oppsatt til at dhcp er enablet? Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Morn 1: ser du ditt trådløsenettverk? 2: er maskinene dine til automatisk motta ip? 3: er routern din oppsatt til at dhcp er enablet? 7273946[/snapback] Hei, jeg skal sjekke ut disse tingene i kveld. Takk for hjelpen så langt. Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) KenBjork, eller andre, jeg har sjekket innstillingene. Jeg kan svare "ja"på alle 3 spørsmålene. kommer fortsatt ikke på nett edit: fikset det!! Måtte avinnstallere nettverkskortet i den bærbare, og legge inn nye drivere. *klappe seg selv på ryggen* Endret 14. november 2006 av dvd-jan Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 flott du fiksa det, good job Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 ikke dårlig. jeg har sett lignende problem tidligere var med intel wireless card. som stod i en bestemt fujitsu model. nye driver inn (etter å ha lest artikelene fra fuitjsu) og voila opp på nett men likevel altid morro å ha ett problem og dermed komme til løsning klapp på skulderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå