Kiwi-Kun Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Jadda. Hvordan kan jeg får helt hvitt hår (uten at håret faller av ) ? En annen måte å si det på er: Hva er den hviteste graden? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Få deg et par barn. Da blir du nok grå-hvit ganske raskt. Neida, seriøst, har hørt sitron kan gjøre susen, men har aldri prøvd. Google? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg lurer på akkurat det samme. Har faktisk lyst på kritthvitt hår, Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 12. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hadde vært litt kult å fått seg det egentlig.. er liksom ikke helt det samme som alle andre.. Har hørt om Platina blondt, men jeg vet ikke hvor hvitt det er i forhold til selveste hvitt blir kanskje litt vell "albino wannabe" da.. Endret 12. november 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hva med å få en kamerat til å gå midt uti svarteste djupskogen midt på natta en time i forveien.... også går du ut i skogen, så kan dere prøve å skremme hverandre. Eller evt. kun få han til å skremme deg. Vedder på at det dreper litt pigmenter i håret. Har jo hørt om folk som har fått grått/hvitt hår av sjokk. Endret 13. november 2006 av Opticane Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg mener å huske at Jared Leto fikk bleket håret sitt grått/hvitt til en film en gang, så det skal i hvert fall være fysisk mulig - om enn ikke så sunt for håret. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) du må da farge håret, ikke bleke det... men HELT hvitt hår holder ikke veldig lenge, og er nok dyrere enn det er verdt... for å få hvitt hår må du enten fjerne alle pigmenter i håret, eller legge over en ny, sterk hvit-farge, gjerne også bleke håret før du farger det hvitt... men å bleke det hvitt går ikke... og på film er alt mulig ja, men på film blir man sminket så lenge det trengs(gjerne 6-7 timer pr dag), og gjerne fikset på en gang i timen... Endret 13. november 2006 av aklla Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har prøvd det samme. Frisøren sa at hvitt/grått er faktisk en av de vanskeligste fargene å få til. Tror det må farges, men det er sikkert best å bleke først. Sitron funker veldig dårlig. Det er et veldig mildt blekningsmiddel. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Mistenker at du har lyst til å se ut som Cloud (FF)? Lykke til med sveisen da.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Hvorfor hvit? Du får det rundt 50 Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 13. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Opticane: Jeg har ikke spessielle planer om akkurat cloud, men noe i den duren ja VikinGz: Fordi det er spesiellt XD Gjerne kom med andre forslag på hårfarge! :P Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Du kan bleke det helt kvitt. Jeg "kjenner" ei som har gjort det. Jeg synest ikke det er særlig fint Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Du kan bleke det helt kvitt. Jeg "kjenner" ei som har gjort det. Jeg synest ikke det er særlig fint 7274352[/snapback] Helt hvitt går ikke med bleking, men ca 90% går... og håret blir veldig tynt og slitt etter det... en jeg kjenner skulle ha helt grønt hår, måtte bleke det, og farge det, mener han farget det en gang til også, ble bra resultat, men håret ble veldig tynt... får å få det helt hvit må det farges sikker på at hun du kjente hadde HELT hvitt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Klikkbart bilete. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 13. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 hun har veldig bra hvitfarge på håret! *JEG VIL!* ^^ Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hva med denne sveisen da? Du slipper å gå til innkjøp av caps eller solskjerm Men pass på i disse tider for snøskred Endret 13. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 13. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 HAHAHA! jeg skam-ler! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 En kamerat av meg farget nettopp håret HELT neon-grønt. Så utrolig teit ut. Har noen venninner som har fått håret helt hvit (slik som bildet lenger oppe) med bleking, så det vet jeg at går ann. Hvor sunt det er for håret er noe annet. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Først må du bleke håret ditt, også bruke "Pure Blond" fra Viva. Er ikke helt sikker på om det staves sånn. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Kanskje du kan prøve Klorin, slik som Toralv Maurstad gjør? (I hvertfall i parodien på ham av Trond Kirkvaag). Er vel kanskje ikke helt heldig for håret? Et interessant resultat blir det uansett, er ikke mange som farger håret så hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå