Janmandelid Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har hatt en intern Maxtor 300gb i halvannet år, og når jeg tok en restart igår, ble den plutselig borte, dvs stasjonsbokstaven viser ikke en gang. Noen som vet hva grunnen til dette er? Kan den være "død?" Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Start opp bare med den, hvis du ikke hører noe lyd... Hvis du hadde hatt en annen PC du kunne testet den i, har selv vært ut for at HDD'en ikke virker i den PCen jeg skal bruke den i (selv om den har fint virket før) Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hey. Prøv å koble fra disken > restart > skru av igjen > koble til og restart.. Det kan være at den bare er litt "grinete" og trenger dette.. Jeg har hatt en tilsvarende situasjon og da hjalp dette Hvis det ikke fungerer: Hvilket operativsystam har du? og litt om resten av hva du har? Greb Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hmmm...merkelig, var kabelen som var løs...rart at sånn kan gå an når maskina står i ro altså... Var ikke så viktig, var bare litt over 200gb med pron på...hehe Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Problemet er løst og tråden stenges ettersom den er feilpostet (harddiskspørsmål hører hjemme under Lagringsmedier). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg