Gå til innhold

Leveringstider Dell


mezz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte min i sommer og da brukte de 8 dager fra jeg snakket med selgeren min til hentelapp fra Linjegods kom i postkassa.

 

_________________

 

Dell Inspiron 4100, P3M 1GHz, 512MB ram, 20GB disk, Nvidia GF2 Go 32MB, 14,1"(1400*1050), 24xCDRW/8xDVD, TrueMobile 1150 wlan, Inspiron APR

 

[ Denne Melding var redigert av: hwl på 2002-11-12 20:31 ]

Lenke til kommentar

jeg bestilte min Inspiron 4150 den 25.10 og skulle fått den 4.11.

Jeg har enda ikke fått den. Etter 5-10 telefonsamtaler frem og tilbake fant de ut at leverandøren av maskinen hadde mistet den i systemet.

Den kunne ikke spores opp etter at den var sendt fra dell. Fikk egen kundebehandler som fulgte meg opp og lovet meg kompensasjon for forsen levering. De måtte sende bestillingen på nytt. Nå står det at den kommer den 19.11.

 

Fikk god oppfølging av Dell etter at dette skjedde og jeg fikk oppgradert prosessoren fra 1.7-1.8 som et plaster på såret.

Nå gjenstår det bare å se om de klarer å levere denne gangen!

Lenke til kommentar

ER det noen her som har erfarning med leveringstiden til Dell?

Hvor lang tid tar det dersom man bestiller online?

-------------

 

Hei!

Jeg bestilte på en tirsdag (i oktober 2002) og fikk den fredagen etter. Det tok ca. 6 dager å frakte den fra Irland til Alnabru og deretter 4 dager(!) fra Alnabru til Bærum!! Linjegods er latterlige trege og holder ikke avtaler om levering.

 

-EAK

Lenke til kommentar

Jeg bestilte helt i begynnelsen av måneden en 4150 fra dell. Jeg skal få den idag, ifølge statusen, og venter i spenning. To dager etter at jeg bestilte(bestilte på en fredag), så jeg at det supertilbudet jeg hadde benyttet meg av, ikke var noe tilbud, og at jeg nå kunne fått CDRW/DVD Combo som standard(Og jeg betalte 400 kr ekstra for CDRW). Skrev så til dem at jeg ville ha combo uten tillegg i pris. Det fikk jeg, (men må fortsatt betale de 400 kr ekstra...).Et par dager etterp får jeg mail om at skjermen(UXGA) var gått ut av produksjon, og at jeg ville få SXGA, som de omtalte som en mye bedre skjerm, og som plaster på såret hadde de oppgradert prosessoren fra 1,7 til 1,8. Dette skulle være en skikkelig deal for meg, forsto jeg på mailen.....MEN

Jeg hadde ikke bruk for 1,7 i forhold til 1,8, det er vel ingen stor merkbar forskjell? Jeg ville heller at de skulle ringt meg, og gitt meg valg, hadde heller ønsket meg mer RAM eller avslag i pris! Skal formidle mine tanker videre til Dell, når jeg får maskinen! Håper det blir idag!

Lenke til kommentar

Hva skjer? Står bare:

2002-11-12 16:47 - ETA CREATED

2002-11-12 16:39 - BOOKING OF SHIPMENT RECEIVED

2002-11-12 15:26 - DEPARTURE FROM PICK-UP LOCATION

 

Den ble sendt igår altså, og enda står det ingenting om den er kommet til Kjøbenhavn. Den båtturen skal da ikke ta så ***** lang tid? Hvordan reiser egentlig herligheten min? Blir sidene oppdatert med en gang den kommer til et nytt sted?

Lenke til kommentar

Huff Linjegods...

Opplevde å sende en del datautstyr med Linjegods til ett utekontor in bedriften.

Greia var at utekontoret kun var bemannet noen ganger i uka. Noe vi hadde informert Linjegods skriftlig om, samt lagt ved tlf. nr til den de skulle kontakte FØR de leverte...

Dette ga de selvsagt F.. i og etter å ha dukket opp på en tirsdag 3 uker på rad, hadde de bare slengt pakken på lageret sitt uten å kontakte noen eller registrere...

Siden jeg lurte på hvor pakken hadde blitt av, pakkesporet jeg den og ringte opp til de sløve tullingene og fikk den til å levere den på en Onsdag - da kontoret var bemannet...

Lenke til kommentar

Siden vi snakker om dell...

 

Jeg har vurdert å få en leasingavtale på bærbar med dell. (selvstendig næringsdrivende)

 

Hva er egentlig forskjellen på en 8200 med 1,8m/256/30/uxga og en 4150 med 1,8m/256/30/uxga?

 

Er det noen der ute som har hatt leasingavtale og som er selvstendig næringsdrivende som kan gi meg litt input mht fratrekk på moms/skatt mht leasing av bærbar pc?

 

Hvis det har noe å si: Ja, jeg trenger bærbar i jobben.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-14 09:06, skrev DrErling:

Siden vi snakker om dell...


Jeg har vurdert å få en leasingavtale på bærbar med dell. (selvstendig næringsdrivende)


Hva er egentlig forskjellen på en 8200 med 1,8m/256/30/uxga og en 4150 med 1,8m/256/30/uxga?


Er det noen der ute som har hatt leasingavtale og som er selvstendig næringsdrivende som kan gi meg litt input mht fratrekk på moms/skatt mht leasing av bærbar pc?


Hvis det har noe å si: Ja, jeg trenger bærbar i jobben.



 

 

Det er ingen forskjell på disse to maskinene med lik spec. Hadde det vært 2 forskjellige leverandører feks Compaq og Dell så er detr mulig det hadde vært (små) forskjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...