mezz Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hei. Er det noen her som har erfarning med leveringstiden til Dell? Hvor lang tid tar det dersom man bestiller online? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Må regne med å vente bortimot 2 uker Lenke til kommentar
hwl Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg bestillte min i sommer og da brukte de 8 dager fra jeg snakket med selgeren min til hentelapp fra Linjegods kom i postkassa. _________________ Dell Inspiron 4100, P3M 1GHz, 512MB ram, 20GB disk, Nvidia GF2 Go 32MB, 14,1"(1400*1050), 24xCDRW/8xDVD, TrueMobile 1150 wlan, Inspiron APR [ Denne Melding var redigert av: hwl på 2002-11-12 20:31 ] Lenke til kommentar
spetter Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det tok nøyaktig 3 uker med meg, fra jeg bestilte til jeg fikk den i hånd. Fulgte reiseruten, og ringte når den hadde kommet til alnabru. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 for min del tok det ca. 10 telefoner, 10 mail, og 2 måneder! les min tidligere meldinger for mine meninger om dell! vh krister Lenke til kommentar
lokel Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 jeg bestilte min Inspiron 4150 den 25.10 og skulle fått den 4.11. Jeg har enda ikke fått den. Etter 5-10 telefonsamtaler frem og tilbake fant de ut at leverandøren av maskinen hadde mistet den i systemet. Den kunne ikke spores opp etter at den var sendt fra dell. Fikk egen kundebehandler som fulgte meg opp og lovet meg kompensasjon for forsen levering. De måtte sende bestillingen på nytt. Nå står det at den kommer den 19.11. Fikk god oppfølging av Dell etter at dette skjedde og jeg fikk oppgradert prosessoren fra 1.7-1.8 som et plaster på såret. Nå gjenstår det bare å se om de klarer å levere denne gangen! Lenke til kommentar
EAK Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 ER det noen her som har erfarning med leveringstiden til Dell? Hvor lang tid tar det dersom man bestiller online? ------------- Hei! Jeg bestilte på en tirsdag (i oktober 2002) og fikk den fredagen etter. Det tok ca. 6 dager å frakte den fra Irland til Alnabru og deretter 4 dager(!) fra Alnabru til Bærum!! Linjegods er latterlige trege og holder ikke avtaler om levering. -EAK Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg fikk min maskin etter en uke. Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 fikk du oppgradert fra 1,7 til 1,8 som trøst (???) det er jo ingenting, forbanna svindel sier nå jeg i det tilfellet. hadde de gitt deg hakket større skjerm så hadde det vært en ting, byttet den ut i en lcd skjerm. Lenke til kommentar
snuppa Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg bestilte helt i begynnelsen av måneden en 4150 fra dell. Jeg skal få den idag, ifølge statusen, og venter i spenning. To dager etter at jeg bestilte(bestilte på en fredag), så jeg at det supertilbudet jeg hadde benyttet meg av, ikke var noe tilbud, og at jeg nå kunne fått CDRW/DVD Combo som standard(Og jeg betalte 400 kr ekstra for CDRW). Skrev så til dem at jeg ville ha combo uten tillegg i pris. Det fikk jeg, (men må fortsatt betale de 400 kr ekstra...).Et par dager etterp får jeg mail om at skjermen(UXGA) var gått ut av produksjon, og at jeg ville få SXGA, som de omtalte som en mye bedre skjerm, og som plaster på såret hadde de oppgradert prosessoren fra 1,7 til 1,8. Dette skulle være en skikkelig deal for meg, forsto jeg på mailen.....MEN Jeg hadde ikke bruk for 1,7 i forhold til 1,8, det er vel ingen stor merkbar forskjell? Jeg ville heller at de skulle ringt meg, og gitt meg valg, hadde heller ønsket meg mer RAM eller avslag i pris! Skal formidle mine tanker videre til Dell, når jeg får maskinen! Håper det blir idag! Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hva skjer? Står bare: 2002-11-12 16:47 - ETA CREATED 2002-11-12 16:39 - BOOKING OF SHIPMENT RECEIVED 2002-11-12 15:26 - DEPARTURE FROM PICK-UP LOCATION Den ble sendt igår altså, og enda står det ingenting om den er kommet til Kjøbenhavn. Den båtturen skal da ikke ta så ***** lang tid? Hvordan reiser egentlig herligheten min? Blir sidene oppdatert med en gang den kommer til et nytt sted? Lenke til kommentar
snuppa Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hadde samme status som deg i flere dager, og så plutselig sto det der at den var kommet til Oslo. Og da kom hele gangen til og fra København opp. Det tok noen dager, ja! Men nå venter jeg i spenning, for nå ligger min på lager her i byn, med linjegods. Lenke til kommentar
mezz Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Men når den da kommer til Alnabru - er det muligheter for å dra og hente den der, da? Eller må man vente helt til de greier å få den i sirkulasjon selv, liksom? Lenke til kommentar
EAK Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Den 2002-11-13 20:35, skrev mezz: Men når den da kommer til Alnabru - er det muligheter for å dra og hente den der, da? --------------------------- Jepp, tror det, men ring Dell og få kolli nr. før du drar. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Linjegods = Somlegods !!! :wink: Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Huff Linjegods... Opplevde å sende en del datautstyr med Linjegods til ett utekontor in bedriften. Greia var at utekontoret kun var bemannet noen ganger i uka. Noe vi hadde informert Linjegods skriftlig om, samt lagt ved tlf. nr til den de skulle kontakte FØR de leverte... Dette ga de selvsagt F.. i og etter å ha dukket opp på en tirsdag 3 uker på rad, hadde de bare slengt pakken på lageret sitt uten å kontakte noen eller registrere... Siden jeg lurte på hvor pakken hadde blitt av, pakkesporet jeg den og ringte opp til de sløve tullingene og fikk den til å levere den på en Onsdag - da kontoret var bemannet... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Siden vi snakker om dell... Jeg har vurdert å få en leasingavtale på bærbar med dell. (selvstendig næringsdrivende) Hva er egentlig forskjellen på en 8200 med 1,8m/256/30/uxga og en 4150 med 1,8m/256/30/uxga? Er det noen der ute som har hatt leasingavtale og som er selvstendig næringsdrivende som kan gi meg litt input mht fratrekk på moms/skatt mht leasing av bærbar pc? Hvis det har noe å si: Ja, jeg trenger bærbar i jobben. Lenke til kommentar
lokel Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 09:06, skrev DrErling:Siden vi snakker om dell...Jeg har vurdert å få en leasingavtale på bærbar med dell. (selvstendig næringsdrivende)Hva er egentlig forskjellen på en 8200 med 1,8m/256/30/uxga og en 4150 med 1,8m/256/30/uxga?Er det noen der ute som har hatt leasingavtale og som er selvstendig næringsdrivende som kan gi meg litt input mht fratrekk på moms/skatt mht leasing av bærbar pc?Hvis det har noe å si: Ja, jeg trenger bærbar i jobben. Det er ingen forskjell på disse to maskinene med lik spec. Hadde det vært 2 forskjellige leverandører feks Compaq og Dell så er detr mulig det hadde vært (små) forskjeller. Lenke til kommentar
snuppa Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Du får vel ikke UXGA på 4150 lengre, det fikk ihvertfall ikke jeg, må nøye meg med SXGA, selv om det ikke var det jeg bestilte, men på 14,1" er det kanskje like greit. 8200 har vel 15" skjerm, ikke 14,1", som 4150 Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Fikk mitt system etter 2 uker etter at jeg bestilte. Synes det er i det meste laget, siden prisene kan gå ned løpet av denne lange perioden. Og det kan godt komme nye produkter som koster det samme. Litt kjipt, men sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå