Gå til innhold

Vil ikke legge til filer på CD-R

I.A.G.

Anbefalte innlegg

Jeg har brent en liten haug med filer på en CD-R, så det er noen få MB plass igjen på den. Så prøver jeg å legge til et par filer. Får da beskjed om at CD-en enten er full, eller ikke er skrivbar. (Bruker den innebygde brenneprogramvaren i Win XP.)

Jeg vet det skal gå å brenne filene på CD-en, ettersom jeg har brent alle filene (samtidig) på en annen CD av samme type, og det gikk bra. :hmm:

Når jeg høyreklikker på CD-en i Min Datamaskin og går på Egenskaper, viser den at det er 0 byte ledig.

Noen som vet hvorfor?

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har brent en liten haug med filer på en CD-R, så det er noen få MB plass igjen på den. Så prøver jeg å legge til et par filer. Får da beskjed om at CD-en enten er full, eller ikke er skrivbar. (Bruker den innebygde brenneprogramvaren i Win XP.)

Jeg vet det skal gå å brenne filene på CD-en, ettersom jeg har brent alle filene (samtidig) på en annen CD av samme type, og det gikk bra.  :hmm:

Når jeg høyreklikker på CD-en i Min Datamaskin og går på Egenskaper, viser den at det er 0 byte ledig.

Noen som vet hvorfor?

7271982[/snapback]

Har du brent cd`en er det ikke mulig og brenne filer på den igjen vis du har finalegjort den...

Vis du derimot tok Multisession disk når du brant cd`en så går det an, men det virker det ikke som du har gjort....

Selvin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...