I.A.G. Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Jeg har brent en liten haug med filer på en CD-R, så det er noen få MB plass igjen på den. Så prøver jeg å legge til et par filer. Får da beskjed om at CD-en enten er full, eller ikke er skrivbar. (Bruker den innebygde brenneprogramvaren i Win XP.) Jeg vet det skal gå å brenne filene på CD-en, ettersom jeg har brent alle filene (samtidig) på en annen CD av samme type, og det gikk bra. Når jeg høyreklikker på CD-en i Min Datamaskin og går på Egenskaper, viser den at det er 0 byte ledig. Noen som vet hvorfor? Endret 12. november 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har brent en liten haug med filer på en CD-R, så det er noen få MB plass igjen på den. Så prøver jeg å legge til et par filer. Får da beskjed om at CD-en enten er full, eller ikke er skrivbar. (Bruker den innebygde brenneprogramvaren i Win XP.) Jeg vet det skal gå å brenne filene på CD-en, ettersom jeg har brent alle filene (samtidig) på en annen CD av samme type, og det gikk bra. Når jeg høyreklikker på CD-en i Min Datamaskin og går på Egenskaper, viser den at det er 0 byte ledig. Noen som vet hvorfor? 7271982[/snapback] Har du brent cd`en er det ikke mulig og brenne filer på den igjen vis du har finalegjort den... Vis du derimot tok Multisession disk når du brant cd`en så går det an, men det virker det ikke som du har gjort.... Selvin Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Det er jo ikke akkurat mye valgmuligheter i den innebygde brenneprogramvaren i XP, men det pleier å gå greit å legge til filer i etterkant. Det kan jo hende at den finalegjør CD-en hvis den er nesten full...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå