Ni kon Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg vet vi har denne Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per som sticky i denne kategorien. Dog ønsker jeg en bedre oversikt for oss som jakter på CD og DVD verden over, for det er ingen hemlis for noen at det er mye å spare. Min favoritt har alltid vært Play og PlayUSA, hvor sistnevnte selger sone 1 filmer som er noen hestelengder sone 2 på både utgivelse og filformat. Det jeg ønsker med denne tråden er å få oversikt på de som har frakt inkludert i prisen og om de sender en og en vare, slik at totalen ikke overstiger nissegrensa på 200 kroner. Play og PlayUSA har frakt inkludert i prisen, de har et solid utvalg og ikke minst: De sender en og en ting, slik at om du bestiller 200 filmer så kommer de altså i 200 pakker i din postkasse uten at du trenger bekymre deg for tollen. Ok folkens, opplys en gammel mann på jakt etter gode tilbud Må vite om de sender en og en ting, da jeg ikke ønsker overraskelser på veien. Frakt må inluderes i prisen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 cdon er jo kjekk da, handler endel der. 29 kr i frakt uansett hvor mye du bestiller og du slipper å tenke på toll. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg bruker DvdBoxoffice eller CD Japan i tillegg til de som er nevnt tidligere . Den første fordi de aldri merker forsendelsene med noen "pris" og har gratis frakt . Selvfølgelig så sender de en og en film . De siste har kommet med airmail fra Australia riktignok men det har ikke noe å si og siden avsenderen skifter hele tiden så er det vel også litt mere styr for de som skal fortolle å finne ut hva pakken inneholder . CDJapan derimot merker forsendelsen korrekt men siden man finner bedre utgivelser til gode priser og siden det er pakkens verdi som er merket på utsiden har ikke jeg opplevet ett eneste stopp på veien hjem . En ting til og det er at om man bestiller fra Japan så er det ikke noen vits å bruke annen forsendelsesmetode enn Airmail uten sporing da man maks sparer ett døgn på å betale dobbel pris for "express" . Og skal jeg legge til at innpakkingen av titlene er 100% hvor til og med tapingen av pakken er gjort med slik en presisjon at det nesten er synd å åpne opp esken . Lenke til kommentar
hsds Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er dette noe ala det som foregår i denne tråden? If so, så er det en fin tråd som allerede eksisterer med mange gode tips og forslag til mange forskjellige webshops.. - hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå