olar0701 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Mange bilder fra meg i dag, garantert de siste i dag Bilde 1. Tatt med 30D, 24-105 4.0 L IS og en 430 speedlite blizt rettet i taket. Bildet er tatt under Sports Clubs Convention forrige helg og er ment å fungere som dokumentar. Tok flere hundre bilder totalt med varierende kvalitet. Fant i hvert fall ut at det hadde vært greitt med kjappere optikk.. Men fungerer bildet ? Bilde 2. Tatt med samme kamera og 100 2.8 macro. Fungerer komposisjon ? Tatt med iso 1250 ved en feiltakelse, men synes personlig ikke det ødelegger bildet. Anyone? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Fine greie bilder Bildet av Aerobicen funker fint som ren dokumentasjon, det at samtlige er i luften gir bildet litt ekstra futt. Bildet av gutten er også helt greit, men kunne vært evig mye bedre med en mer spennende komposisjon, som det er nå gir det meg ikke så mye. Enig i at ISOen ikke ødlegger for bildet. Du har forresten stokket om din egen nummerering på bildene antar jeg. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Flott timing på aerobic-bildet - de er tydeligvis skikkelig i sync! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hahahaha! Aerobic bildet var dritbra!! Ser ut som om de er på "Supermann-kurs" ! Hvem gidder å manipulere instruktøren til å ha supermann drakt? Nå skal vi ta sats å fly........ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Fordi jeg har fritidsproblemer. Men kritikk. For meg blir bilde nr 2 litt for rotete. Og bilde nr 1 blir litt kjedelig pga mangel på kontraster. Testa meg litt fram med å sette opp kontrasten i PS. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Fordi jeg har fritidsproblemer. Men kritikk. For meg blir bilde nr 2 litt for rotete. Og bilde nr 1 blir litt kjedelig pga mangel på kontraster. Testa meg litt fram med å sette opp kontrasten i PS. 7287355[/snapback] He, he, godt jobbet på begge to Lenke til kommentar
licnep Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) aerobicbildet er best. Tatt i rette øyeblikk. Bra bevegelse :!: Endret 16. november 2006 av licnep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå