akristina92 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe meg et par nye høyttalere, men så har det seg sånn at jeg ikke har noe greier på hva som er bra og hva som ikke er bra. Jeg skal hovedsaklig bruke de til å spille musikk på. Kan gå opp til rundt 2000 kroner. Det er kanskje ikke så mye, men alle høyttalere er vel bedre en mine 30-år gamle navnløse høyttalere. Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Tannoy Fusion 1 er nok de beste til ca 2000,- Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Du bør absolutt kjøpe deg brukte høyttalere. Hvertfall hvis det er store gulvstående du er ute etter. Hvilken forsterker har du forresten? Edit: Proson Reality 63 MK2 får du nye for rundt 2000 kr. Jeg kjøpte selv et par nettopp for 1400 kr på Netthandelen. Det er gode høyttalere i forhold til prisen. De har kostet 5000 kr. Vær bare klar over at det ikke nytter med en 30 år gammel forsterker for å drive de. Endret 13. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Ja brukt er det beste. Du kan jo lete litt på finn.no, qxl.no, hifisentralens bruktmarked, bruktmarkedet på lydogbildet.no og på avtorget på avforum.no Og hvis det er noe du lurer på så kan du jo poste annonsen her så kanskje noen her kan svare på det du lurer på. Endret 13. november 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Du bør absolutt kjøpe deg brukte høyttalere. Hvertfall hvis det er store gulvstående du er ute etter.Hvilken forsterker har du forresten? Edit: Proson Reality 63 MK2 får du nye for rundt 2000 kr. Jeg kjøpte selv et par nettopp for 1400 kr på Netthandelen. Det er gode høyttalere i forhold til prisen. De har kostet 5000 kr. Vær bare klar over at det ikke nytter med en 30 år gammel forsterker for å drive de. 7278799[/snapback] Jeg har en NAD-forsterker. Ikke så veldig gammel, tror jeg. Skal skjekke hvilken modell det er senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå