Gå til innhold

ABIT s939 µguru HK, hva kan jeg velge?


Mixy

Anbefalte innlegg

Hei

 

Som emnetittelen sier, lurer jeg på hvilke hovedkort jeg kan velge mellom. Er på utkikk etter ett kort som har µguru (eller heter det støtter µguru?), som skal være s939.

 

Har sett meg ut nVidia Nforce 4 Ultra som ett dugende chipset :) Men jeg har bladd litt rundt, og lurer egentlig på hvilke kort jeg da kan velge i? Jeg trenger ikke SLI, foretrekker heller uten ^^ (ettersom jeg trenger plassen til PCI plasser).

 

Kan gjerne bestille fra utlandet, men må være en butikk som er respektert, og prisen inkl. frakt, toll må ikke overstige 1100. Har sett at utvalget på slike hovedkort ikke er av det beste på det norske marked :(

 

Noen som har noen ideér her?

 

BTW. Gidder ikke starte en egen tråd om dette :p Noen som vet om dette chipsettet kjører stabilt med en passiv kjøler fra Zalman eller lignende?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du ønsker µguru socket939 og ikke-SLi, da kan det være aktuelt med et rimelig demo-kort f.eks. fra Netshop Abit KN8-Ultra Hvis det er interessant, hør med butikken om de kan få sjekket at det følger med bakplate (I/O-Shield). Hvis det ikke gjør, så kan en jo også mekke litt for å tilpasse en.

 

Hva blir riktig uttrykk, støtter eller har µguru, tjaa... :hmm: same shit vil jeg tro, om et kontroll- og overklokking-program som ligger i BIOS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...