Astralnoise Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Heisann! Vet noen av dere om lisensnøkler til Windows XP har noen som helst sammenheng med språket på den installerte Windowsversjonen? Takk, - Zaran (Erlend) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Lisensnøkkelen hører til den CDen som lå i pakken du kjøpte. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Tenkte meg det. For jeg har desverre mistet den cd'en. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Og du har også "mistet" lisensnøkkelen? Hvis ikke kan du bare kontakte Microsoft og få tilsendt en ny CD. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 ... var idag ute å kjøpte en såkalt "upgrade" pakke for å få en gammel maskin med windows 98 til XP, men så viser det seg at den dritten er avhengig av språket på den tidligere innstallerte windows'en for å innstalere nye XP, begge er lovlig kjøpt, men 98 er på engelsk, XP upgrade dritten er på norsk...! noen som vet hvordan jeg kan forandre så jeg kan innstallere den uppgrade dritten?? .... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hmm... Du hadde altså en engelsk dritt og kjøpte en norsk dritt og klager over at dritten ikke passer sammen? Noe sier meg her har noen driti seg ut... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) ... var idag ute å kjøpte en såkalt "upgrade" pakke for å få en gammel maskin med windows 98 til XP, men så viser det seg at den dritten er avhengig av språket på den tidligere innstallerte windows'en for å innstalere nye XP, begge er lovlig kjøpt, men 98 er på engelsk, XP upgrade dritten er på norsk...! noen som vet hvordan jeg kan forandre så jeg kan innstallere den uppgrade dritten?? .... 7791360[/snapback] Du kan jo bytte "upgradepakka" di i butikken igjen? Endret 24. januar 2007 av krizkriz Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 blei mye dritt... men var rimelig forbannet akkurat da.. heh de i butikken ville ikke ha den tilbake siden "forseglingen" var bryti (plastikken utpå XP pakka) Det endte med å måtte installere en norsk 98 for så å oppgradere til norske XP... og for the records, det var ikke noen av mine maskiner, men kona til sjefen. men det er jo slike tungvintheter som gjør at jeg ikke tenker 2 ganger på om jeg skal bruke XP corporate edition som flyter rundt på nettet... også microsoft må jo skjønne at man må gjøre det lettest mulig for folk. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 blei mye dritt... men var rimelig forbannet akkurat da.. hehde i butikken ville ikke ha den tilbake siden "forseglingen" var bryti (plastikken utpå XP pakka) Det endte med å måtte installere en norsk 98 for så å oppgradere til norske XP... og for the records, det var ikke noen av mine maskiner, men kona til sjefen. men det er jo slike tungvintheter som gjør at jeg ikke tenker 2 ganger på om jeg skal bruke XP corporate edition som flyter rundt på nettet... også microsoft må jo skjønne at man må gjøre det lettest mulig for folk. 7998437[/snapback] hva gjør du med en musikk cd, som du har brytt forseglingen på og butikken nekter å bytter den. blir du da også forbanna og sier dette er tungvint Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg har engelsk serial på norsk versjon, og det funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå