Johannese Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei.... Søstera mi fikk tak i en gammel bærebar pc og skal få tråløst internett til pcen, pcen er forholdsvis gammel og vet ikke hva som er instalert på den men kan jeg kjøpe denne usb brikken CNet Wireless-G uten og måtte trenge og kjøpe noe annet for at det skal funke ...... ?? ........... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, men så å si alle PCer laget de siste 10 årene har ett PCMCIA spor. Så hvis det er ledig ville jeg heller kjøpt ett PCMCI wlan kort. 3Com har noen bra med antenne du kan skjule inn i kortet når det ikke er i bruk. Så slipper hun å ta et inn og ut hele tiden. AKIRA Lenke til kommentar
Johannese Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Ja, men så å si alle PCer laget de siste 10 årene har ett PCMCIA spor. Så hvis det er ledig ville jeg heller kjøpt ett PCMCI wlan kort. 3Com har noen bra med antenne du kan skjule inn i kortet når det ikke er i bruk. Så slipper hun å ta et inn og ut hele tiden. AKIRA 7271388[/snapback] Gidder Du og sende en link på et sånt kort så jeg får et lite overblikk over hva det er? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 NB!! For fremtiden så søk selv på google og få oss til å bekrefte at du har funnet riktig. Da vet jeg og du at du i det minste har forsøkt å finne ut ting isteden for å spørre litt for enkle spørsmål her. Du fikk to ord av meg som hadde vært mer enn nok for deg å finne bilder, produkter og priser. Dette er ett bra Wlan kort for bruk på laptop: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314087 AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå