IntelAmdAti Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 noen som vet når vertical tanks kommer ut? det er sånn mechwarrior lignende greie som det følger med en sinnsykt stor håndkontroll eller dashbord har jeg hørt, hvor mye koster det når det kommer ut? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Til hvilken plattform? Vet ikke om det er dette du tenker på, men jeg husker jeg så et Xbox spill, flysimulator med en gigantisk greie som fulgte med, tror det var over 200 knapper, det kosta jo også flere tusen... men det er også det jeg husker :sad: :smile: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 det var til xbox, men det er noe tanks, mechwarrior lignende. flere tusen kr virker jo litt sykt, ms senker vel prisen til noen femtilapper :smile:. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Steel Batalion heter det, og her er en link til bilde kontrollern! http://www.xboxworld.nl/index.php?show=new...68369f06e6918bb Massive greier Anbefalt utsalgspris for spillet med den saken skal bli $199 Kontrolleren hadde 40 knapper :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå