blikkbert Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er på jakt etter ny mp3-spiller.... så jeg lurte på hvem av dem vil dere anbefale! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg ville valgt Creative, bedre lyd og mer frihet. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Med mindre du har trange lommer: Zen Vision:M. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 helt klart creative'n. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Som de andre før i tråden vil jeg også anbefale creative'en. Denne har overlegen skjerm, god lyd, muligheter for og stille EQ manuelt og god bateri tid. Det er bare noe av god sakene du får... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Creative Zen Vision:M fordi Apple fører ein urimeleg reklamasjonspolitikk. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er også et ganske godt argument... Oersonlig ville jeg ikke ha nølt med og kjøpe creativen... Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 takk for gode råd... da blir det creative! Den er også billigere enn iPod. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Syntes det også er et godt argument; At man får mer produkt når man betaler mindre... Lenke til kommentar
Amped Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ser Zen Vision er på tilbud nå, hos Komplett.. Selv om prisen kun gjelder denne uka, tror dere det er sjanse for prisfall igjen senere? Rundt juletider? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Tror heller at det blir billigere etter jul i butikker som Elkjøp og Lefadl. Da har alle brukt nesten alle pengene de har, så da må prisene ned hvis de skal selge... Men du skal ikke se bort fra at det blir litt billigere mot jul... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 jeg ville valgt iPod, men deter meg. har allerede iPod så. design, funksjonalitet, brukevennlig og lyd. mye mer enn det og. Creative er billigere.... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Creativen er billigere. - Design kan ikke diskuteres, noen liker grå andre rosa. - Lyd, der er Creative MYE bedre en Ipod, selv om Ipod har tatt seg litt opp - Funksjonalitet, Creative kan allt (mener jeg) Ipod kan og den har radio. - Brukervenlig, meny systemet har Appel kopiert fra Creative sin Zen serie... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Menysystemet til iPod er betre enn på Vision:M synest nå eg. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette er jo også nesten en samk sak, men Ipod har kopiert meny systemet til Creative fullt ut... Så det er bygd på det samme og er ganske likt. Den største (og eneste) forskjelden er vel at noen av alternativene er plasert litt forskjelige steder... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Apple betaler faktisk Creative for å bruke menysystemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå