dTd Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! En jeg kjenner i polen skal sende meg noen militære klær, skal ha de til airsoft, men jeg har hørt noe om at man må betale toll på klær, men viss man sender de som gave til meg så slipper jeg å betalte stemmer det? eventuelt hva må jeg gjøre for å ikke betale mer en frakt og for å få pakken fortest mulig? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Uten på må det krysses av for for at gaven er i verdi mindre enn max verdi for skatt, samt det må være krysset av for gave. Da slipper du noe. Det ble gjort på noe jeg bestillte fra en netshop i USA. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 krysset av sier du, får han kompisen min et sånt skjema på posten da eller ? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 krysset av sier du, får han kompisen min et sånt skjema på posten da eller ? 7272183[/snapback] Hvis han går på postkontoret og sier han skal sende noe til utlandet, så kan han få en fin liten klistrelapp der man kan krysse av for gave. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 ok, det er fint takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå