Gå til innhold

Avslutte diskusjon.no kontoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, takk for hjelpen :)

Vil avslutte kontoen,men jeg vil fortsatt ha muligheten til å "signe up" i fremtiden.

Virker så alvorlig å sende en mail til forumstyre for å avslutte kontoen. Burde være opptil meg når og hvorfor jeg vil avslutte min konto uten at jeg skulle trenge "spørre noen om lov" først...

Endret av defensor
Lenke til kommentar

hvis du ønsker og også slette alle dine egne poster, tror jeg det blir værre. Tross alt ligger jo dine 61 poster på diskusjon.no sine servere, så jeg vil tro hw-teamet har disposisjonsretten over de. En grei måte er jo bare å logge ut, på den måten skal cookies som husker din pålogging slettes (tror jeg).

muligheten for å opprette ny konto vil være der så lenge diskusjon.no eksisterer - forumstyret klarer ikke å kontrollere hvem som logger seg på eller ei. Selvfølgelig kan de sperre ip-adresser, men det er ikke noe problem å endre ip-adresse. Derfor tviler jeg på at forumstyret gidder å blokkere ip-adresser...

Merk at det i retningslinjene står at det ikke er lov å registrere mer en én konto. Så du bryter retningslinjene hvis du registrer det på ny. Men som sagt, dette er umulig å oppdage

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...