defensor Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg vil gjerne avslutte kontoen min, men jeg finne ikke ut hvordan det gjøres. Går det? Jeg har prøvd å gjøre dette mange ganger,men jeg finner ingen steder der det kan gjøres. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Send en mail til forumstyret så blir den stengt. Lenke til kommentar
defensor Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Ok, takk for hjelpen Vil avslutte kontoen,men jeg vil fortsatt ha muligheten til å "signe up" i fremtiden. Virker så alvorlig å sende en mail til forumstyre for å avslutte kontoen. Burde være opptil meg når og hvorfor jeg vil avslutte min konto uten at jeg skulle trenge "spørre noen om lov" først... Endret 12. november 2006 av defensor Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Men hvorfor vil du avslutte kontoen? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kan du ikke simpelthen slutte å bruke dette diskusjonsforumet da? Eller, om du absolutt vil unngå at du kommer tilbake av vane, endre passordet til noe du aldri kommer til å huske? Det er vel ikke nødvendig å "slette" kontoen? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 hvis du ønsker og også slette alle dine egne poster, tror jeg det blir værre. Tross alt ligger jo dine 61 poster på diskusjon.no sine servere, så jeg vil tro hw-teamet har disposisjonsretten over de. En grei måte er jo bare å logge ut, på den måten skal cookies som husker din pålogging slettes (tror jeg). muligheten for å opprette ny konto vil være der så lenge diskusjon.no eksisterer - forumstyret klarer ikke å kontrollere hvem som logger seg på eller ei. Selvfølgelig kan de sperre ip-adresser, men det er ikke noe problem å endre ip-adresse. Derfor tviler jeg på at forumstyret gidder å blokkere ip-adresser... Merk at det i retningslinjene står at det ikke er lov å registrere mer en én konto. Så du bryter retningslinjene hvis du registrer det på ny. Men som sagt, dette er umulig å oppdage Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Du kan jo eventuelt gå inn og slette alle postene dine manuelt, da vil de bli fjernet av moderatorer........ En bot som gjør dette hadde jo faktisk vært et interessant proskjekt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er faktisk ikke lov å slette alle postene sine, ifølge retningslinjene - så det anbefales ikke. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er faktisk ikke lov å slette alle postene sine, ifølge retningslinjene - så det anbefales ikke. 7273177[/snapback] I hans tilfelle så tror jeg ikke det er noe problem da hele poenget er å avslutte bruken av forumet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det har ingenting å si. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det har ingenting å si. 7273199[/snapback] Lol. Wanna be mod eller? Dette er et forum.... ikke RL. Who cares. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 ZOMG! Blir masse tråder som ikke gir noen mening osv. Man er ikke mod fordi man bryr seg litt om retningslinjene og hva de står for. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kjære mr.bergmann... Står det ikke et eller annet i retningslinjene om at man skal overlate mod.ting til mods? Det virker bare litt teit med skolepoliti.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Da får en skikkelig mod gjøre noe da... Tråden stenges, ingen vits i å spamme ned trådene. Trådstarter: Send en PM til forumstyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg