Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan koble sammen to W-LAN rutere?


Anbefalte innlegg

Hei! Har en D-Link DI714P+ og en Netgear ruter som jeg gjerne har skulle koblet sammen trådløst. Netgear ruteren er koblet på internett og brukes som ruter til alle PC'ene i huset, også har jeg en D-Link som foreløpig ikke er i bruk. Jeg ønsker å bruke D-Link'en som et aksesspunkt, til en PS2. Hvordan skal jeg finne D-Link'en på Netgear-ruteren? Den dukker ikke opp...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hei! Har en D-Link DI714P+ og en Netgear ruter som jeg gjerne har skulle koblet sammen trådløst. Netgear ruteren er koblet på internett og brukes som ruter til alle PC'ene i huset, også har jeg en D-Link som foreløpig ikke er i bruk. Jeg ønsker å bruke D-Link'en som et aksesspunkt, til en PS2. Hvordan skal jeg finne D-Link'en på Netgear-ruteren? Den dukker ikke opp...?

7271041[/snapback]

 

Skal du kjøre som repeater eller skal ene fungere som en "mottaker"? Om du skal kjøre som repeater er du avhengig av at de støtter det, noe jeg tvler på at de gjør. Da trenger du støtte for WDS eller en annen leverandør avhengig protokoll. D-Linken støtter i allefall ikke WDS. Begge må støtte WDS for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
Hei! Har en D-Link DI714P+ og en Netgear ruter som jeg gjerne har skulle koblet sammen trådløst. Netgear ruteren er koblet på internett og brukes som ruter til alle PC'ene i huset, også har jeg en D-Link som foreløpig ikke er i bruk. Jeg ønsker å bruke D-Link'en som et aksesspunkt, til en PS2. Hvordan skal jeg finne D-Link'en på Netgear-ruteren? Den dukker ikke opp...?

7271041[/snapback]

 

Skal du kjøre som repeater eller skal ene fungere som en "mottaker"? Om du skal kjøre som repeater er du avhengig av at de støtter det, noe jeg tvler på at de gjør. Da trenger du støtte for WDS eller en annen leverandør avhengig protokoll. D-Linken støtter i allefall ikke WDS. Begge må støtte WDS for at det skal fungere.

7331043[/snapback]

 

Hei! Tenkte at den ene kunne fungere som en mottaker. Altså som et "trådløst kort" til ps2?

 

Vil dette kunne gå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...