nordemoniac Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Har en D-Link DI714P+ og en Netgear ruter som jeg gjerne har skulle koblet sammen trådløst. Netgear ruteren er koblet på internett og brukes som ruter til alle PC'ene i huset, også har jeg en D-Link som foreløpig ikke er i bruk. Jeg ønsker å bruke D-Link'en som et aksesspunkt, til en PS2. Hvordan skal jeg finne D-Link'en på Netgear-ruteren? Den dukker ikke opp...? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Skal gå an å sette den til bridge modus og da må du som regel velge kanal, SSID og MAC adresse til den andre trådløsrouteren din. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Skal gå an å sette den til bridge modus og da må du som regel velge kanal, SSID og MAC adresse til den andre trådløsrouteren din. 7271071[/snapback] Vet du hvordan man setter den til bridge modus? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er veldig forskjellig fra router til router. så desverre. Du får grave frem bruksanvisningen. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei! Har en D-Link DI714P+ og en Netgear ruter som jeg gjerne har skulle koblet sammen trådløst. Netgear ruteren er koblet på internett og brukes som ruter til alle PC'ene i huset, også har jeg en D-Link som foreløpig ikke er i bruk. Jeg ønsker å bruke D-Link'en som et aksesspunkt, til en PS2. Hvordan skal jeg finne D-Link'en på Netgear-ruteren? Den dukker ikke opp...? 7271041[/snapback] Skal du kjøre som repeater eller skal ene fungere som en "mottaker"? Om du skal kjøre som repeater er du avhengig av at de støtter det, noe jeg tvler på at de gjør. Da trenger du støtte for WDS eller en annen leverandør avhengig protokoll. D-Linken støtter i allefall ikke WDS. Begge må støtte WDS for at det skal fungere. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hei! Har en D-Link DI714P+ og en Netgear ruter som jeg gjerne har skulle koblet sammen trådløst. Netgear ruteren er koblet på internett og brukes som ruter til alle PC'ene i huset, også har jeg en D-Link som foreløpig ikke er i bruk. Jeg ønsker å bruke D-Link'en som et aksesspunkt, til en PS2. Hvordan skal jeg finne D-Link'en på Netgear-ruteren? Den dukker ikke opp...? 7271041[/snapback] Skal du kjøre som repeater eller skal ene fungere som en "mottaker"? Om du skal kjøre som repeater er du avhengig av at de støtter det, noe jeg tvler på at de gjør. Da trenger du støtte for WDS eller en annen leverandør avhengig protokoll. D-Linken støtter i allefall ikke WDS. Begge må støtte WDS for at det skal fungere. 7331043[/snapback] Hei! Tenkte at den ene kunne fungere som en mottaker. Altså som et "trådløst kort" til ps2? Vil dette kunne gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå