kzn Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Regner nesten med at hovedkortet er defekt, men skader ikke å spørre i tilfelle noen har hatt samme problemet.. Pcen vil ikke slå seg på. jeg har prøvd med annen PSU så den er inntakt... jeg har også prøvd å bytte RAM. jeg har også "tjyvstartet" ved å kortslutte en power ledning og jordledning i 20pins kontakten. alle viftene startet osv, men ikke "selve pcen" edit: tittelen bedre nå? Endret 12. november 2006 av kzn Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Husket 4 pin 12v? Dobbelsjekk alle kabler. Lenke til kommentar
j0lly Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Du sier ikke om dette er en nybygd pc eller om det er en som har fungert før. Hvis det er en nybygd PC så kan det jo være alt mulig som er feil.. Isåfall, sjekk at cpu/ram/ eventuelle andre kort/kabler sitter i. Og sjekk at det ikke er noen kortslutninger (f.eks at hovedkort ikke er riktig montert i kabinett) Lenke til kommentar
kzn Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 har sjekket alle kabler ja.. også den 4pins.. det er ikke en nybygd pc. har fungert helt fint før, men plutselig en dag ville den ikke på. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Mulig du har heng i startknappen, prøv ifrakoble kontakt Power SW og prøv med skrujern på pinnene i et sekund, endel Q-tec kabinetter har dette ? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 hmm, funket ikke det heller.... får vel investere i nytt hovedkort regner jeg med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå