Zeph Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Eg fant nyleg ut at desse tengene funker supert til å rette ut håret etter ein dusj, kjenner også fleire som brukar dette verktøyet dagleg. Spørsmålet mitt er altså om håret kan ta skade av for mykje bruk av flatetang/rettetang. Tar gjerne imot tips til gode tenger, har tenkt å kjøpe ei uansett. Helst ei liten tang, har ikkje langt hår så ei stor tang er unødvendig. Endret 13. november 2006 av Zeph Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, det sliter veldig på håret. Du bør bruke et produkt i håret ditt som beskytter mot varme før du bruker rettetangen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du bør vel kjøpe ei tang som har keramikflater. Rettetang er genialt, men som sagt, det er skadelig og du bør begrense bruket. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Har som sagt ikkje så langt hår, lar det vokse til det blir for langt og klipper meg kort, så om det tar litt skade ytterst er ikkje så farleg, men skal prøve å begrense bruken. Er Elkjøp-tang feil? Fant ei Babyliss-tang, liten og grei med keramiske plater. Frisøren har sikkert eit middel som beskyttar, skal ta turen innom der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er ikke noe galt ved å kjøpe rettegang på Elkjøp, men jeg aner ikke om den er noe bra eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå