Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dårlig streaming kvalitet

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få høyere kvalitet på streamingen min fra f.eks tv2 web-tv?

Får bare 591 kbit/sek men har catch som leverandør og da skal jeg kunne få inntil 1500 kbit/sek. Er det noen innstillinger jeg kan endre på noen plass? Har sjekket innstillingene på selve web-tv'en men finner ingenting som hjelper der :thumbdown: Kanskje det er noe i windows media player man kan endre på?

Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Du kan se TV 2 Sumo i rimelig god kvalitet

Båndbredde: 640 kbit/s.

Din internettleverandør (CATCH) har avtale om inntil 1500 kbit/s video.

Wtf? Jeg har 6mbit linje fra Bluecom. Bruker IE7 og WMP11. Har aldri fått så lite på dene testen før og har store problemer på andre web-tv'er :thumbdown:

Hva kan være galt?

Srt web-tv på laptopen uten problemer, der en kun her på den stasjonære jeg har problemer :ermm:

Lenke til kommentar
Kva linje du har tar ikkje den testen hensyn til, her er det ein avtale mellom Ventelo og NRK som tillater at ventelokunder kan få opp til 1500Kbits/s streamingkvalitet frå NRK.

8066200[/snapback]

Ja men fikk jo tidligere rundt 4500 kbit/s på den testen, lurer jo på hvorfor jeg kun får rundt 600 nå :whistle: Og som jeg nevnte så går det jo knirkefritt å se alt av web-tv på laptopen som er trådløst tilkoblet samme router som den stasjonære jeg sitter på her :ermm: Skjønner ingenting :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...