turb0man Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvordan kan jeg få høyere kvalitet på streamingen min fra f.eks tv2 web-tv? Får bare 591 kbit/sek men har catch som leverandør og da skal jeg kunne få inntil 1500 kbit/sek. Er det noen innstillinger jeg kan endre på noen plass? Har sjekket innstillingene på selve web-tv'en men finner ingenting som hjelper der Kanskje det er noe i windows media player man kan endre på? Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeelp Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Kan legge til at jeg sliter som fan med å se på klipp/innslag på vg.no Buffrer,buffrer,buffrer...........blablabla Blir helt kokko før jeg har fått sett en hel video Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) http://webtv.tv2.no/webtv/testClient.do Edit: Du må bruke Internet explore for å kjøre testen Endret 13. november 2006 av galaxee Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Båndbredde: 4441 kbit/s. "Din Internett-leverandør har ikke egen avtale med oss. Normalt vil du derfor ikke få video i mer enn 600 kbit/s." De er så flinke! Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Du kan se TV 2 Sumo i rimelig god kvalitet Båndbredde: 640 kbit/s. Din internettleverandør (CATCH) har avtale om inntil 1500 kbit/s video. Wtf? Jeg har 6mbit linje fra Bluecom. Bruker IE7 og WMP11. Har aldri fått så lite på dene testen før og har store problemer på andre web-tv'er Hva kan være galt? Srt web-tv på laptopen uten problemer, der en kun her på den stasjonære jeg har problemer Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kva linje du har tar ikkje den testen hensyn til, her er det ein avtale mellom Ventelo og NRK som tillater at ventelokunder kan få opp til 1500Kbits/s streamingkvalitet frå NRK. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Kva linje du har tar ikkje den testen hensyn til, her er det ein avtale mellom Ventelo og NRK som tillater at ventelokunder kan få opp til 1500Kbits/s streamingkvalitet frå NRK. 8066200[/snapback] Ja men fikk jo tidligere rundt 4500 kbit/s på den testen, lurer jo på hvorfor jeg kun får rundt 600 nå Og som jeg nevnte så går det jo knirkefritt å se alt av web-tv på laptopen som er trådløst tilkoblet samme router som den stasjonære jeg sitter på her Skjønner ingenting Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Trur kanskje at eg ville tatt ein liten spyware-search på maskina for sikkerheits skuld, skulle ikkje vere noko grunn til at den maskina du har i profilen skulle sakke akterut på webtv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå