Gå til innhold

Hvilket 7600GT er best?

Martin4

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å oppgradere grafikkortet mitt. Har i øyeblikket et Radeon X700 med 128MB minne, men siden PCen blir mye brukt til spilling trenger jeg et kraftigere grafikkort enn det jeg har nå. Har ikke hovedkort som støtter PCI-E, derfor må jeg ha et AGP kort. Vil ikke oppgradere til PCI-E hovedkort enda. Etter litt research kom jeg fram til at et Geforce 7600GT passer bra. Problemet mitt er at på komplett.no har de fire forskjellige modeller, og jeg vet ikke hva som er forskjellen :phttp://www.komplett.no/k/kcp.asp?sku=32750...6980&sku=326982

Hvilket av disse kortene er det beste kjøpet? Vil ha det som er best mulig til spilling, men jeg gidder samtidig ikke betale 500kr mer for en ubetydelig forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter tips fra en her på forumet la jeg merke til X1950 pro som lanseres med AGP-grensesnitt snart. Noen som har noen formeninger om hva som er det beste kjøpet her? 7600 GT eller X1950 pro?

7278956[/snapback]

Kommer vel ann på prisen x1950 pro kortet får, men det er et mye bedre kort en 7600gt

Lenke til kommentar

På komplett.no ligger X1950 pro på 2095kr, 7600GT finnes som sagt i fire varianter som varierer mellom 1500 til 2100kr.

Beklager for at jeg la emnet på feil sted, det stod "Spørsmål og svar - PC

Her legges tekniske og generelle spørsmål om spill og hardware som er lansert eller skal lanseres på PC. Spørsmål som ikke nødvendigvis krever en diskusjon for å få svar på." så jeg tenkte det var der det hørte hjemme...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Slå til på følgende du :thumbup:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327137

Glemte at du skulle ha agp.....men til andre så er dette et godt tilbud;)

7283507[/snapback]

Så var det det om å lese den først posten. :)

Stod det noe om AGP?

PS.

Jeg ville anbefalt 7600GT (billigste variant).

Ikke bare yter de godt, men de krever lite strøm.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...