Gå til innhold

COD3 til PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Siden jeg fikk en advarsel fra Mod om å pjatte om COD3 i Resistance tråden, så lager jeg en helt ny tråd der vi kan diskutere om.... COD3 til PS3 :w00t:

COD3 burde uansett være i 60FPS. Flyten blir veldig bra og PS3 burde klare å få det til.

Gamereactor bekrefter at spillet skal komme i 30 FPS, mens andre nettsteder sier 60 FPS.

Gamereactor

De har videre bekreftet at Call of Duty 3 kjører med 30 bider i sekundet på Playstation 3, mens på Xbox 360 er det 60 bilder i sekundet

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden jeg fikk en advarsel fra Mod om å pjatte om COD3 i Resistance tråden, så lager jeg en helt ny tråd der vi kan diskutere om.... COD3 til PS3  :w00t:

COD3 burde uansett være i 60FPS. Flyten blir veldig bra og PS3 burde klare å få det til.

Gamereactor bekrefter at spillet skal komme i 30 FPS, mens andre nettsteder sier 60 FPS.

Gamereactor

De har videre bekreftet at Call of Duty 3 kjører med 30 bider i sekundet på Playstation 3, mens på Xbox 360 er det 60 bilder i sekundet

Link

7270933[/snapback]

ps3 burde klare? Tror de fleste er enige om at det ikke er hardware'en det står på her, men utviklerene.

Lenke til kommentar

360 har jo vært ute i et år nå og utviklerne har begynt å bli familiær med hardwaren og utviklingsverktøyene, mens PS3 bare er i start fasen og utviklerne har ikke fått blitt så godt kjent med den ennå. Hadde PS3 vært i sitt andre år slik som 360 er tror jeg nok at begge ville ha vært på stødige 60FPS.

Lenke til kommentar
ps3 burde klare? Tror de fleste er enige om at det ikke er hardware'en det står på her, men utviklerene.

7271500[/snapback]

Mange utviklere har jo sagt at PS3 er en smule vanskelig å lage spill til. Så jeg tror ikke dere vil se noen bedre versjon av CoD3 på PS3 enn den dere finner på Xbox360.

Gamespot har jo allerede kommentert i anmeldelsen på f.eks multiplatform spillet Tony Hawk Project 8 at spillet sliter kraftig med framerate på PS3 versjonen av spillet. Så det bør ikke komme som noe sjokk at PS3 vil være litt svakere på multiplatform titler noen år fremover, kanskje når utviklerene lærer seg maskinen å kjenne blir det mer jevnt.

Lenke til kommentar

Å måtte spille FPS på konsoll, er i det hele tatt talentløst. Men også få bare 30 fps, er mildt sagt jævlig. Faen ta utviklerene, for at de ikke utgir dette til PC.

Jeg vet det er helt vanlig med 30fps på konsoll-spill, og jeg har nesten i hvert tilfelle syntes det har vært drit å spille. Kall meg kresen, men det er mitt syn.

Lenke til kommentar

7271500[/snapback]

Tony Hawk Project 8 at spillet sliter kraftig med framerate på PS3 versjonen av spillet.

7271611[/snapback]

Hallo, ser du driver å spiller THP8 på 360 (har deg i lista :) ), er frameraten dårligere enn i demoen? hører folk sier det :cry:

Lenke til kommentar
Mange utviklere har jo sagt at PS3 er en smule vanskelig å lage spill til. Så jeg tror ikke dere vil se noen bedre versjon av CoD3 på PS3 enn den dere finner på Xbox360.

Gamespot har jo allerede kommentert i anmeldelsen på f.eks multiplatform spillet Tony Hawk Project 8 at spillet sliter kraftig med framerate på PS3 versjonen av spillet. Så det bør ikke komme som noe sjokk at PS3 vil være litt svakere på multiplatform titler noen år fremover, kanskje når utviklerene lærer seg maskinen å kjenne blir det mer jevnt.

7271611[/snapback]

Jau, Cell er jo nytt beite for dei fleste. Så optimaliseringa er nok ikkje på plass endo.

Forøvrig kjekt å sjå deg tilbake på diskusjon.no (spel-delen isåfall) Crockett! :)

Lenke til kommentar

7271500[/snapback]

Tony Hawk Project 8 at spillet sliter kraftig med framerate på PS3 versjonen av spillet.

7271611[/snapback]

Hallo, ser du driver å spiller THP8 på 360 (har deg i lista :) ), er frameraten dårligere enn i demoen? hører folk sier det :cry:

7272485[/snapback]

OT: Vil ikke si det, den dupper litt, men ikke noe avskremmende

Lenke til kommentar
Så det er best med mest bilder i sekundet liksom, 60 er bedere enn 30?

7271236[/snapback]

Det er mere flyt med 60 FPS.

Spill COD2 eller COD3 så ser du det.

30 FPS som det er i GoW er helt greit, men 60 så flyter det skikkelig

7272993[/snapback]

Så GOW har bare 30 ja. jaja kjøper nå spillet fordet da :p skal sikkert kjøpe meg COD3 og.

Endret av gas
Lenke til kommentar
Så GOW har bare 30 ja.  jaja kjøper nå spillet fordet da :p  skal sikkert kjøpe meg COD3 og.

7273227[/snapback]

spilte det her om dagen, merket aldri at det gikk dårlig :D gleder meg til det ligger i postkassa.

OT: seff er det mer behagelig og spille i 60 fps i et fps spill^^ litt synd hvis de ikke klarer og levere 60 fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...