Xantix Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har en tidligere versjon av VMware som jeg installer på en ekstern usb disk. Når jeg nå prøver å installere en nyere versjon får jeg vite at jeg har en tidligere versjon som må fjernes. Jeg sier ja til det og den starter med å fjerne men stopper pga av feil under prosessen. Prøver så å fjerne den fra legg til /fjern lista og den feiler da også. Prøver med et annet program Add-remover pro og der kan jeg prøve å reparere installasjonen men den feiler der også. Dette er nå en litt låst situasjon........ Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ikke for å være drittsekk eller noe, men er ikke poenget med eksterne disker at de skal være backup disker, og ikke bruksdisker? Uansett, det eneste jeg kan tenke meg, er å slette (evt. flytte det for å ikke drite seg ut) fra disken, og se om den klarer å avinstallere det da. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Prøv å rydde i registreret med Ccleaner Da skal det gå etterpå... Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 La meg si det slik at det er snakk om en laptop som hadde disken helt full og jeg brukte da usb disken da jeg trengte å bruke programmet der og da. Det skal ikke være så problematisk med mindre stasjonsbokstaven endrer seg. Kan tenke meg at den f.eks var f: når jeg la det inn og at kanskje den f.eks er d: nå. Tenkte også på det å fjerne register oppføringen men tenkte å prøve det som siste utvei. Ser ut som det er på tide å prøve siste utvei Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Vel CCleaner fant en del feil som jeg rettet opp men det fungerer fortsatt like dårlig å fjerne programmet Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Edit: Feilpost Endret 12. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Det løste seg gitt. Var som jeg tenkte meg, konflikt pga av at stasjonsbokstaven hadde endret seg siden instalasjonen. Jeg fant i registeret hva den hadde før og endret usb disken tilbake til opprinelig stasjonsbokstav og da gikk det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå