jensemil Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hei. I hvert eneste oline spill jeg har spilt på min PC, har det vært problemer.. F.eks. Battlefield 2 demo, battlefield 2142 demo, trackmania. Hvis jeg har spilt litt, hopper jeg ut av serveren, og feilmeldingen kommer: "you have been disconnected from the server" eller noe lignende.. Noen ganger kommer det også "there is a problem with your connection", og spillet stopper noen sekunder, og fortsetter igjen.. Dette er veldig irriterende.. Er det internetten min det er noe galt med? er det noe jeg kan gjøre med det? Hadde vært veldig fint å bare laste ned en driver E.L. og alt ville vært perfekt.... Plizz hjelp meg.. Takk. Endret 12. november 2006 av jensemil Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hei. I hvert eneste oline spill jeg har spilt på min PC, har det vært problemer.. F.eks. Battlefield 2 demo, battlefield 2142 demo, trackmania.Hvis jeg har spilt litt, hopper jeg ut av serveren, og feilmeldingen kommer: "you have been disconnected from the server" eller noe lignende.. Noen ganger kommer det også "there is a problem with your connection", og spillet stopper noen sekunder, og fortsetter igjen.. Dette er veldig irriterende.. Er det internetten min det er noe galt med? er det noe jeg kan gjøre med det? Hadde vært veldig fint å bare laste ned en driver E.L. og alt ville vært perfekt.... Plizz hjelp meg.. Takk. 7270680[/snapback] Det er nok nettverket ja.. stemmer det at du har trådløst nett? For da får man lett dårlig signal. Om du har trådløst nett bør du skaffe deg en kabel og heller bruke den. Det gjorde jeg. Funker bra nå Endret 12. november 2006 av ChrizZor Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Joda, har trådløst nettverk, men bruker kabel... Takk for svar BTW, men trenger fortsatt hjelp.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har du åpnet porter i ruteren? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Nei, det tror jeg ikke jeg har gjort.. ossen gjør man det? Eller en link til en side man kan gjøre det? Takk for svar. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Netttopp stått opp, så: www.portforward.com Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 OT, BTW: Lag din egen bruker Per. Lenke til kommentar
Per_Oskar Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg klarer det rett og slett ikke.. vi har en ruter og en "dobler" (3com greie).. Når jeg skal gå inn på 192.168.1.1 greia kommer 3com siden opp, og ikke rutersiden.... hmmmmmmmmm... Ps. Jeg er han som posta tråden... (lånte brors bruker før) Endret 14. november 2006 av Per_Oskar Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 3com-siden? Hva er ip'en til ruteren din da? Er det en 3com ruter du har? Lenke til kommentar
Per_Oskar Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Takk for hjelp men nå har jeg løst problemet. Viste seg at 3com greia også var en router. Det er ikke så lurt å koble en router i en router. Så jeg kjøpte switch i steden og nå er det løst! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå