AndersT2 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har akuratt fått tak i Sesong 6 av Sopranos på DVD. Denne gangenh har de satt Part 1 bak. Men siden alle episodene i sesong 6, 12 stk, er i denne DVDen, hva er det da i Part 2 som kommer over nyttår? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har akuratt fått tak i Sesong 6 av Sopranos på DVD. Denne gangenh har de satt Part 1 bak. Men siden alle episodene i sesong 6, 12 stk, er i denne DVDen, hva er det da i Part 2 som kommer over nyttår? 7270490[/snapback] Sesong 6 er mye lenge enn de andre sesongene pga det er siste sesong av serien. Derfor kommer andre halvdel av sesong 6 etter nyttår. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Sesong 6 er kun 12 episoder Sesong 7 er siste, og blir sluppet på TV i USA fra mars neste år. Den var planlagt lenger, men foreløpig ser det ut til at den fortsatt kun blir 12/13 episoder som vanlig, eller at den faktisk blir kortere. EDIT: Fant hovedsiden til Sopranos nå, og det er riktig at Sesong 6 er lenger, da det kommer 8 nye episoder på nyåret. De kunne da enkelt og greit kalt det for sesong 7. Endret 13. november 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vrång, Sesong 6 er i 2 deler, det finnes ikke noe seosng 7 not gonna happen, no sir I bob, No way josè. Hvor fikk du kjøpt DVD'en da? Har komplett 1-5, men savner ses.6 har bare sett de 8 første episodene ;/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Vrång, Sesong 6 er i 2 deler, det finnes ikke noe seosng 7 not gonna happen, no sir I bob, No way josè. Hvor fikk du kjøpt DVD'en da? Har komplett 1-5, men savner ses.6 har bare sett de 8 første episodene ;/ 7297467[/snapback] Hvis du leste Editien min så sa jeg at det Knightkeeper sa var riktig. Fikk kjøpt den i en sjappe i Oslo, Sone 1 import. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå