minotir Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei. Skulle gjerne ha hatt ei side der man kan velge motiv selv som skal være på plakaten. helst der de lager så store plakater som mulig Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Du kan jo sjekke ut Allkopiprivat.no Har aldri testet de ut selv da. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei. Skulle gjerne ha hatt ei side der man kan velge motiv selv som skal være på plakaten. helst der de lager så store plakater som mulig 7270442[/snapback] Jeg kan skrive ut opp til max 150cm x 3000cm for deg. Holder det? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det hadde holdt for meg Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Bjornkn: Pris og kvalitet på noko slikt? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Må få minne om retningslinjene: #6: All reklamering på forumet er forbudt (...)#7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i. Har inntil videre skjult de innlegg som bryter med disse reglene. Evt. kan man sende PM til brukeren man ønsker å "reklamere" mot, men om brukeren ser dette som uønsket reklame/spam, kan vedkommende rapportere dette og spammeren kan få advarsel eller bli utestengt. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Beklager hvis du mener at å svare på konkrete spørsmål var egenreklame. Dette er heller ikke tjenester jeg normalt leverer, da jeg hverken driver nettbutikk eller selger utskriftstjenester, men er freelancer. Det var et forsøk på å hjelpe noen som var ute etter noe spesielt stort.. Men det er jo vanskelig å sende PM til de som spurte nå, når også deres innlegg er skjult... Så siden man ikke har lov å drive "egenreklame" får jeg vel heller foreslå Allkopi jeg også, siden jeg ikke jobber der selv... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Beklager hvis du mener at å svare på konkrete spørsmål var egenreklame. Dette er heller ikke tjenester jeg normalt leverer, da jeg hverken driver nettbutikk eller selger utskriftstjenester, men er freelancer. Det var et forsøk på å hjelpe noen som var ute etter noe spesielt stort..Men det er jo vanskelig å sende PM til de som spurte nå, når også deres innlegg er skjult... Så siden man ikke har lov å drive "egenreklame" får jeg vel heller foreslå Allkopi jeg også, siden jeg ikke jobber der selv... 7342697[/snapback] Har fjernet sperren på de innlegg som ikke var direkte reklame. Innlegget der du informerte om priser, kvalitet og lignende er fortsatt skjult da det kvalifiserer som reklame enten det er en tjeneste du vanligvis tilbyr eller ikke. Håper dette er ok Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Javel. Så får heller de som er interessert i å se hva jeg tar for mine egne bilder kikke på hjemmesida mi, og så evnt ta direkte kontakt for pristilbud... Jeg kommer uansett neppe til å legge ut info om at jeg tar utskriftsoppdrag der. Hvis det er lov å si dette da? Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Enkelte ganger synes jeg forumreglene følges litt for bastant, men det var ikke det jeg skulle kommentere. bjornkn: Virkelig flotte panoramabilder du har laget. Leste at panoramabildene er satt sammen av mange bilder, min første tanke da er at det må kreve mye korrigering og justering for å få bildene til å se så bra ut som du har fått til. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Enkelte ganger synes jeg forumreglene følges litt for bastant, men det var ikke det jeg skulle kommentere. bjornkn: Virkelig flotte panoramabilder du har laget. Leste at panoramabildene er satt sammen av mange bilder, min første tanke da er at det må kreve mye korrigering og justering for å få bildene til å se så bra ut som du har fått til. 7343915[/snapback] Litt OT kanskje, men takk likevel? Det er noen timers jobb i PS ja. Alt er "håndarbeid", da jeg ikke fikk noen automater til å takle jobben skikkelig.. Brukte Lens Corrector Pro for linse-korrigering + PS' egne verktøy. De fleste er forøvrig tatt med en (4-5år?) gammel Olympus C-50. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jeg fikk fremkalt endel sinnsykt bra konsertbilder på eurofoto.no for et års tid siden. seigmen blant annet, i A4-størrelse, med sinnsykt bra farger for pryder veggen på hybelen min. mener å huske at de trykker plakater også, om du har bra nok oppløsning på det bildet du vil ha fremkalt/trykket. sjekk dem. de er ikke blant de billigste, men har meget bra fargekvalitet og mener å huske de var "best i test" på forbruker-ettellerannet, tv2 hjelper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå