RogueFreak Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Vel, da kan du kanskje hjelpe meg. Har akkurat fått snekra sammen hjemmesida mi, som i bunn og grunn er en spillside. http://www.wargamingnor.tk/ Kunne vært kjekt hvis noen kunne bidratt med artikler eller anmeldelser innen disse feltene: -nye og gamle FPS spill -modifikasjoner for FPS spill -generelle artikler, både useriøse/morsomme og seriøse/informative innenfor genrene FPS, online spilling osv. Du bør helst skrive de på engelsk, siden hele siten min er på engelsk. Men jeg kan oversette hvis det skulle være helt krise. Så har du du lyst til å få meningene dine ut på nett ang. spill o.l. så har du sjansen nå. Dette er frivillig arbeid, så noe penger får du ikke ut av det...men du får gleden av å se dine meninger på trykk. Søker også mod-makers som vil presentere arbeidet sitt. Har du lagd alt fra en enkelt skin-mod til en total konversjon av disse spillene, så ta kontakt. -Rogue Spear m/addons -Ghost Recon m/addons -Operation Flashpoint m/addons -Batttlefield 1942 Andre FPS spill kan også være aktuelle. Dette er ikke en kommersiell side på noen måte, bare noe jeg gjør fordi jeg synes det er morsomt...min lille hobby :smile: Er du interessert, mail meg på [email protected] Tar også imot tips på hva jeg kan forbedre på siden min, hva dere vil se osv. Dere trenger ikke å skrive side opp og side ned med anmeldelser, men litt mer enn "Jeg elsker CS fordi det er så utrolig kult...10/10" kunne vært kjekt... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 jeg kunne laget anmeldelser for spill jeg liker, korte saklige anmeldelser som folk gidder lese og som jeg gidder skrive. men du har vel ikke 70 års aldersgrense eller noe slikt? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Hehe, nei det er ingen aldersgrense i utgangspunktet. Det er hva du skriver som teller. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 er det bare pc-spill siden handler om? ikke noe konsoller? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 hvorfor ikke la anmelderne skrive litt om seg selv, og om kass spill de liker. da får "jeg elsker cs, det er så koselig" mere mening. litt saklig skal man være, men overdriver man så kunne leserne like gjerne lest bakpå coveret. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Korte anmeldelser, mye FAKTA og slikt. (Gunnere, maps, systemkrav (ikke for advanced 1337haxx0rz), hva må du prøve osv...) Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Skal du lage en litt seriøs side burde du kanskje skaffe deg et eget domene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 hey, en kis gidder å lage noe slikt, så skal folk komme å klage på domain og stress...ffs... nais side gitt Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Liker arbeidet ditt RogueFreak!! Edit: Kunne godt tenkt meg å skrive meningene mine på siden din, men jeg er altfor opptatt på skolen til det :sad: [ Denne Melding var redigert av: l1th1um_ på 2002-11-15 10:45 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Kan du ikke tone ned den orange fargen på siden din litt...øynene mine gjør vondt... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 14:41, skrev PanzerFaust:Kan du ikke tone ned den orange fargen på siden din litt...øynene mine gjør vondt... Hehe...slapp av. Driver og redesigner siden min nå...ferdig i løpet av neste uke håper jeg. (og det blir ikke så mye orange da... :wink: ) Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Tror ikke dette forumet er helt modent for det du spør om, det "vi" kan her er å flame folk som ikke liker det samme som "oss" :razz: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Code: ( ,&&&. ) .,.&& ( ( =__/ ) ,'-'. ( ( ,, _.__|/ /| ) / -((------((_|___/ | ( // | (`' (( `'--| _ -.;_/ --._ -._/. (_;-// | -'. <_,_`--'| ( `.__ _ ___,') <_,-'__,' `'(_ )_)(_)_)' Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Kunne det vært noe sånt som dette? (overskrift)The ultimate game: is it near? I have found myself wondering lately: is the ultimate game near? You probably dismiss it with a quick "no" but think of it, What if a game came, that was so thrilling, so entising, so enchanting, so magically realistic, just too good not to bee played, but at the same time so overwhelming to your senses, so absorving to your attention, that it had an affect to your life? In a bad way? and now, You probably say, "naa,that happened in 98, i lost all my friends because i was at home, playing Half-life(the best game i now of )". But maybe You are wrong, i am talking of the gamequality that has begun to appear, the clarity of the image, framerate, antialiasing, and all the eyecandy, the quality is becoming disturbingly realistic? I have seen the screen shots of Doom 3, a masterpeace, it would seem, but what if it just becomes too real? I i am one of those people that really get into the game, and when i play battlefield 1942 i really get pumped up on adrenaline. what if i was playing a game 100 times more realistic than that- Movielike picture, perfect 3dsound, and perfect interactability, and it was just too emotional?. osv osv..... Hvis du synes dette var den typen stæsj du kunne postet på hjemmesiden din, så si ifra, jeg skriver. [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-11-15 21:29 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Jepp, det tok sin tid, men nå er altså den nye siden ferdig. Den ligger nå på domenet http://www.wargamingnor.com/. Siden jeg nå har lagd en ny side, drister jeg meg til å bumpe denne posten og fornye forespørselen. Så, hvis noen kunne tenke seg å bidra med anmeldelser, screenshots osv. så se på contributions siden på siten for detaljer. Håper dere stiller dere positive til min nye side. Det er lov å kommentere om siden er blitt bra eller ei også :wink: God jul til dere alle. RogueFreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå