Feltherre Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hei jeg har et lite spørsmål her,jeg går nå 2 året mitt på Media og Kommunikasjon ,og spørmålet er angående 3 året, Lurte på forskjellen på: Påbygging til generell studiekompetanse og Medier og kommunikasjon (studieforberedende). Hva er ulikt på disse to? Er det akurat de samme fagene? Takker for alle svar Endret 12. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 ingen som vet noe?? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hva med å spørre en studieveileder? Forskjellen tror jeg er ca. slik: Påbygg er vanlig allmennfaglig påbygging (som det het i fjor før de nye navnene), der du har alle nødvendige allmennfag og noen valgfag, slik som 2MX, Engelsk VK1, rettslære og lignende (bruker gamle navn her). Medier og kommunikasjon (studieforberedende) er et 3. år med media og kommunikasjon, der du oppnår generell studiekompetanse ved å ta de nødvendige allmennfagene, samtidig som du har en del "mediafag". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå