olar0701 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Ønsker tilbakemelding på det som måtte falle dere inn : komposisjon, beskjæring osv. Er bildene drepende kjedlige så tåler jeg å høre det og Endret 12. november 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva skal bildene brukes til? Uansett, syns bilde med øyebrynet ikke ble så bra. Ettersom det faller en skygge mot nesen, blir det vanskelig å se det det er fokus på, altså øyevippen. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Hva skal bildene brukes til? Uansett, syns bilde med øyebrynet ikke ble så bra. Ettersom det faller en skygge mot nesen, blir det vanskelig å se det det er fokus på, altså øyevippen. 7270349[/snapback] Skal ikke brukes til noe spesielt.. Ang. øyebrynet. Du har rett i det med skyggen. Brukte en speedlite 430ex rettet i taket, med delvis suksess. Ender nok opp med å kjøpe en blitz til som kan brukes som master og kanskje få til en litt mere spenndende lyssetting Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvorfor heter det øyebryn når fokuset(eller det lille av fokus det er) ligger på øyevippene ? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Hvorfor heter det øyebryn når fokuset(eller det lille av fokus det er) ligger på øyevippene ? 7270516[/snapback] Legger meg langflat.. Der ER øyevippen og ikke noe bryn som er i fokus. Planen var at kun den skulle være i fokus Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Bilde 1 fremstår som ganske kjedelig. Bakgrunnen er grå som jeg syntes egner seg utrolig dårlig til både portretter og bilder generelt av personer. Hadde vært mye mer spennende med en sort bakgrunn og en mer spennende lyssetting. Bilde 2 mangler dypbeskarphet (ikke mye som trengs, men føler at det er for lite fokus i det bildet at det gir meg 0 å se på). Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Andre bildet ble for uskarpt for min smak.. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Andre bildet ble for uskarpt for min smak.. 7271294[/snapback] Dette har større område i fokus.. Sparks : Takk for ærlig tilbakemelding. Enig i det du skriver. Legger ut bilder for å lære av andre ærlige tilbakemeldinger... Endret 12. november 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg synes det er for tydelig at blur er lagt på i ettertid, ikke naturlig ute av fokus ... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg synes det er for tydelig at blur er lagt på i ettertid, ikke naturlig ute av fokus ... 7271510[/snapback] Syns det går greit generelt på bildet, men akkurat runt selve øyet. Spesielt over øyevippen kan jeg si meg enig i at det er tydelig at blur er lagt til. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg synes det er for tydelig at blur er lagt på i ettertid, ikke naturlig ute av fokus ... 7271510[/snapback] Syns det går greit generelt på bildet, men akkurat runt selve øyet. Spesielt over øyevippen kan jeg si meg enig i at det er tydelig at blur er lagt til. 7271548[/snapback] Jada, blur er lagt til, kanskje for mye.. Ikke vanskelig å se for folk som kjenner til photoshop.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 En liten kommentar til bilde 1: Det blir ekstremt merkbart at knyttenevearmen er mye nærmere billedkanten enn fingerarmen - du må ha mer luft i venstre billedkant. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 En liten kommentar til bilde 1: Det blir ekstremt merkbart at knyttenevearmen er mye nærmere billedkanten enn fingerarmen - du må ha mer luft i venstre billedkant. 7272610[/snapback] Klar over det.., men den feilen ble begått under bildetagningen, så det er ikke mer å gå på på venstre side dessverre Lenke til kommentar
doctom Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 En liten kommentar til bilde 1: Det blir ekstremt merkbart at knyttenevearmen er mye nærmere billedkanten enn fingerarmen - du må ha mer luft i venstre billedkant. 7272610[/snapback] Pen rygg - dog, bare litt kjedelig med bare en flat, grå bakgrunn kanskje? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg syns egentlig ikke den grå bakgrunnen ødelegger egentlig, selvfølgelig gjør den ikke bilde veldig morsomt Men den fremhever motivet, noe som i mine øyne er "en bakgrunns jobb" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå