Gå til innhold

Rykter om at Microsoft vil ha Capcom

grrcarl

Anbefalte innlegg

Bare rykter!

http://international.xboxway.com/news/arch...nts_capcom.aspx

Ville bare dele dette med dere. Dersom det skjer kan det neppe være noen fordel for oss. Ekslusiver er fint og bra, men man utelukker jo selvfølgelig alle som ikke eier Microsoft produkter.

Capcom har jo etter min mening laget så mange gode spill, uten å være plaget av det kvalitetstapet som av og til skjer med "multi-plattform" spill (porting osv. [EA?])

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Jeg eier en 360, så for meg er det egentlig topp. Surt for alle som ikke har en da.

Dersom det blir first-party betyr det at de kan bruke alle sine ressurser på å optimalisere 100% for en konsoll, noe som betyr at de ikke må gjøre noe komprimiss i motoren for at en annen konsoll ikke vil støtte dette.

Men så er spørsmålet om det er MS sine konsoller som vil gjøre mest rettferdighet til spillene... Det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Jeg håper et eller annet konkurransetilsyn griper inn om så skulle være tilfelle. MS kjøper jo til seg alt her, og agendaen er klar:

Verdensherredømme også innen konsoll!! :w00t:

Jeg for en vurderer faktisk seriøst å gå over til Linux.. Det er ikke sunt at man har slike monopoler som MS har.. De gjør akkurat hva de vil og saueflokken lunter etter.

XP blir mitt siste MS OS. ;)

Lenke til kommentar

Da har du jo ingen unnskyldning, hvis du er så negativ til MS og misliker de så sterkt, bytt OS med en gang. Det kommer til å få katastrofale følger for dem.

Nytt OS hvert andre år? Windows XP kom ut i slutten av 2001, og det var ingen som tvunget deg til å kjøpe det heller.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Spill har jeg konsoll til..  Har ikke du?

Det er forøvrig nok en bekreftelse på MS sin manipulering av kundene.. Gi ut et nytt OS hvert 2 år, og tving folk til å bruke det..  :w00t:

7272033[/snapback]

Hvert sjette år mener du? Og det er ingen som tvinger deg til å bruke XP, selv brukte jeg Windows 98 som hoved-OS frem til 2004, og bruker det fortsatt på en PC. Det er mye jeg ikke liker med MS, men sånne som deg som hater de fordi alle andre gjør det, og som ikke har noen solide argumenter på hvorfor de selv gjør det, er bare latterlige.

Lenke til kommentar
Bare rykter!

http://international.xboxway.com/news/arch...nts_capcom.aspx

Ville bare dele dette med dere. Dersom det skjer kan det neppe være noen fordel for oss. Ekslusiver er fint og bra, men man utelukker jo selvfølgelig alle som ikke eier Microsoft produkter.

Capcom har jo etter min mening laget så mange gode spill, uten å være plaget av det kvalitetstapet som av og til skjer med "multi-plattform" spill (porting osv. [EA?])

Hadde blitt fælt for all fansen i Asia om dette skulle skje, dog bra for microsoft som kanskje ville solgt et par tusen mer 360er i Japan.

Lenke til kommentar
Jeg håper et eller annet konkurransetilsyn griper inn om så skulle være tilfelle. MS kjøper jo til seg alt her, og agendaen er klar:

Verdensherredømme også innen konsoll!!  :w00t:

7271971[/snapback]

Hvorfor skulle konkurransetilsynet gripe inn? MS eier ikke mange spillselskap. Sony eier vel flere.

Lenke til kommentar
Lykke til med å spille Vista-spill i Linux.

7271979[/snapback]

Spill har jeg konsoll til.. Har ikke du?

Det er forøvrig nok en bekreftelse på MS sin manipulering av kundene.. Gi ut et nytt OS hvert 2 år, og tving folk til å bruke det.. :w00t:

7272033[/snapback]

Dessuten når Vista kjem, så kan du spele LAN mot dine venner som framleis brukar Windows visst du har ein Xbox360 :) Kva skal du med Windows då? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...