Enceladus Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg er på utkikk etter onde spill. De er dystre, mørke og usensurerte men av god kvalitet. Både nye og gamle. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Sanitarium (et av de mest stemningsfulle spillene som noen gang er laget), Diablo, Hexen, Dungeon Keeper, listen kan bli lang ... Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Post Mortem, Max Payne kanskje. De første thief spillene kanskje. OT. har noen fått sanitarium til å funke i xp. Faller bare ut til skrivebordet i det du får kontroll på karakteren. Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Som sagt tidligere: Sanitarium er utrolig... (mental-spillet) også Max Payne er temmelig dystert ja. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Post Mortem, Max Payne kanskje. De første thief spillene kanskje. OT. har noen fått sanitarium til å funke i xp. Faller bare ut til skrivebordet i det du får kontroll på karakteren. 7270299[/snapback] Det fungerer fint hos meg, har t.o.m. SP2. Prøv å kjøre det i kompatibilitetsmodus, eller å ganske enkelt reinstalere spillet. Hvis ikke det fungerer, er Virtual PC gratis. Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fahrenheit er jo relativt dystert, og i høgaste grad usensurert... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Manhunt! Mange som synes det var et dårlig spill kun lagd for å sjokkere, men jeg syns det var bra og annerledes, det fikk også ganske bra kritikk av enkelte omtalere, 4/5 hos Gamespy, 8.5/10 hos IGN, og 8.4 hos Gamespot. Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Resident Evil spillene er jo ganske dystre. Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 KingPin var vel også temmelig dystert... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Silent Hill-serien, 2,3 og 4 er også på PC. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hele Quake serien (1,2,3 og 4),er ond! I Quake 3 er det mye dødningeskaller,pentagram og slik,det er et onlinebasert spill,men bot`er fins også. Quake 4 enspillermodus er meget bra,med nydelig grafikk og det er også et``ondt`` spill,(online delen er også bra). Min anbefaling i Quake serien er Quake 4. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Resident Evil spillene er i aller høyeste grad å anbefale. Soldier of Fortune er ikke så ille dystert, men det er usensuret og rett og slett nasty. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 FEAR er også dystert,skummelt og usensurert. Hele Quake serien er også usensurert. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Blackstone Chronicles er dystert.. Og skremmende til the limit HUsker eg satt å såg på brodern spille det.. Tørde nesten ikkje legge meg! Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Undying,er et spill som er verdt å nevne synes jeg. Doom 3,selv om det ikke har den dystre stemningen som i for eksempel Doom 2. Quake 4 synes jeg forøvrig ikke er dystert i det hele tatt. Jeg for min del venter på at Alone in the Dark: Near Death Investigation skal bli en realitet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Om du har Xbox360, kan jeg anbefale Dead Rising. Ingenting får deg i et så diabolsk humør som å bore hull i en zombie med en svær drill, for så å la ham spinne som en propell etterpå Ellers har man jo en drøss med andre våpen til sin disposisjon også; motorsager, katana, gressklippere, hekkesakser eller sigder f.eks. Blodig morro, i ordenes rette forstand! Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Du har jo også Condemned: Criminal Origins til Xbox 360 og pc. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 He he mange gode forslag her Selv har jeg tenkt litt mer på saken og har kommet frem til at følgende spill er litt onde: -Dungeon Keeper -Vampire the masqurade - Bloodlines -Planescape Torment -Doom -Quake -The ship Lenke til kommentar
Rusty-MP Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) The Punisher er kanskje ikke så veldig dystert eller skummelt, men ganske blodig og "gorete". Eller så er Cold Fear ganske dystert og skummelt ombord på den russiske båten som den eneste overlevende blant flere zombier EDIT: Glemte Killzone! Det er dystert og veldig bra hvis du liker skytespill. Endret 13. november 2006 av Rusty-MP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå