Steve-Peck Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tenker på å skaffe meg en Asus A8Js, men vil ha 2GB minne. Tenkte derfor å kjøpe ei ekstra minnebrikke, men har egentlig ingen peiling på hva jeg bør kjøpe. Brikka som allerede sitter i maskina er en 1024MB (667MHz). Er f.eks denne noe tess? Crucial minne - 1 GB - DIMM 240-pin - DDR II Lagringskapasitet : 1 GB Oppgraderingstype : Industristandard Teknologi : DDR II SDRAM Type : DIMM 240-pin Minnehastighet : 667 MHz ( PC2-5300 ) Dataintegritetskontroll : Ikke-ECC CAS Latency : CL 5 Egenskaper : Ikke-bufret Spenningsforsyning : 1.8 V Hva vil "ikke-bufret" si? Hvilken forskjell vil jeg som en ikke datakyndig person merke på denne brikka og andre brikker? Alle tips tas imot med takk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316533&cks=ACC Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 "Hvilken forskjell vil jeg som en ikke datakyndig person merke på denne brikka og andre brikker?" Ingenting Brikken som jarmo linket til vil passe bra med den du har fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå