Gå til innhold

Hva i f er galt?


Erlendz

Anbefalte innlegg

skulle gjerne ha formatert harddisken min og lagt inn windows xp på nytt.

Men det går ikke. Etter at jeg fikk meg nytt Aopen Aelus 4200 kort har det ikke gått å legge inn windows xp. Rett etter at pc en har kopiert nødvendige filer for å starte installasjonsprogrammet blir skjermen svart og ingenting skjer.

 

Jeg kunne legge inn win xp før med mitt gamle geforce 4mx kort.

Det er ikke noe galt med kortet fordi det fungerer perfekt i windows og i spill.

 

Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-12 19:27, skrev OterOter:

skulle gjerne ha formatert harddisken min og lagt inn windows xp på nytt.

Men det går ikke. Etter at jeg fikk meg nytt Aopen Aelus 4200 kort har det ikke gått å legge inn windows xp. Rett etter at pc en har kopiert nødvendige filer for å starte installasjonsprogrammet blir skjermen svart og ingenting skjer.


Jeg kunne legge inn win xp før med mitt gamle geforce 4mx kort.

Det er ikke noe galt med kortet fordi det fungerer perfekt i windows og i spill.


Hva er galt?


 

Hadde det samme problemet her med et Gainward GeForce4 TI4400. Jeg prøvde det hos tre kamerater av meg. Hos to av dem skjedde det samme, så blei jeg overtalt til å prøve den hos en annen kompis av meg og der funka det. Jeg så da sånn ut :???:

 

Jeg snakka med Komplett.no om det og de sa jeg skulle sende det inn til dem. Det gjorde jeg og kortet kom tilbake med beskjed om at kortet var testet OK og at hovedkortet (Abit KT7A-Raid) mitt ga skjermkortet for lite strøm.

Jaja tenkte jeg å kjøpte meg et MSI KT3 Ultra2-R. Da jeg satte i skjermkortet (på det nye hk`et)var fortsatt problemet der. Komplett.no ba meg sende inn kortet på nytt og denne gangen fant de kortet defekt. Så snakk med butikken du kjøpte kortet i og bytt det inn.

Det er mitt råd :smile:

 

Håper det hjalp!

 

_________________

Forumet beste side finner du her.

 

Ta deg en tur hit da vel, just for fun!

 

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-12 19:43 ]

Lenke til kommentar

har prøvd å tatt det ut og satt det inn igjen.

Det gikk ikke.

 

Har snakket med psdata. fikk i svar at jeg skulle resete cmosen på hovedkortet eller noe slikt.

Dette skal da ikke være nødvendig når jeg ikke har forandret noen instillinger i biosen.

 

Når jeg sendte mail til psdata for mer kundestøtte for ca 14 dager siden. jeg fikk aldri svar.

 

Noen andre forslag til hva jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...