phax Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mens det aller beste er å ha dyrt anlegg og mye musikk! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 De "beste", er de som lyder best i DINE ører! Husk, lyd er forskjellig fra menneske til menneske Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Denne kan slettes. Fant ikke ut hvordan. Endret 2. februar 2007 av Panerai Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mens det aller beste er å ha dyrt anlegg og mye musikk! 7853285[/snapback] Det er ikke nødvendigvis at det dyreste som er best. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Personlig liker jeg Tannoy Prestige Westminster Royal HE det er de beste høyttalerene jeg har hørt!Inni der er det en 15" (!) 7270191[/snapback] Er sikkert fin lyd i de, men det er noe av det styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det er ikke nødvendigvis at det dyreste som er best. 7855425[/snapback] Det er det ingen som har sagt, men det er vel ingen hemmelighet at kvalitet koster.. og såfremst man plukker de riktige komponentene så vil et anlegg til 100k låte bedre enn et til 10k, uansett hvordan man snur og vender på det. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ...er selvfølgelig Cerwin Vega! :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ...er selvfølgelig Cerwin Vega! :!: 7903118[/snapback] :!: Lenke til kommentar
bruno Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg vet ikke om jeg bør uttale meg siden jeg ikke har hørt alle , men litt merkelig at ingen har nevnt Avant Garde Trio? Siden Cervin Vega er nevnt så må jeg jo tilføye at det er noe jeg godt kan tenke meg i garasjen, bare for og overdøve vinkelsliperen. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Får slenge inn et par som jeg gjerne skulle ha hørt Legacy Helix Ser uten tvil ut som et par høyttalere med litt trøkk i, hehe. Til og med bedre en CV. Er det muuuulig? (btw, ironi) Fattern har Legacy Focus som jeg synes er store, men i forhold til Helix blir de dverger. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) For at en skal ha høyttalere som funker bra, må man jo også kanskje ha en forsterker som foreksempel denne Som sagt så bør du ha høyttalere som matcher, eller denne forsterkeren. Også en god cd spiller, som denne cd spilleren. Disse er jo veldig dyre, men jeg har hørt alle av dem, og synes de leverer skikkelig kvalitet til prisen! Endret 15. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hegel er bra, men er vel ikke "best" i den forstand Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Nei, men jeg synes det er bra, men det er meg. Det er forskjellig fra person til person. Endret 17. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Nordic tone-model 1 fra Audivation. Tror det er "pris på forespørsel" hvilket betyr at jeg må klare meg med JBL S412PBE som front en stund til.. Edit: Prisen svir, men jeg blir ivrig likevell. Ble så opphisset at jeg faktisk glemte link Finner jeg dem på trappa utenfor huset mitt så kan dere bare glemme notis i avisen. Endret 23. februar 2007 av Spetsnaz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 The Nordic Tone 1 ligger på 119.995,- inkl. mva. hos Stereofil. Er vel det den ligger på andre steder vil jeg tro også. Har ikke fått hørt på den enda dessverre, må få gjort det en dag!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå