Gå til innhold

Er dette en bra spill pc?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny spil pc til rnudt 10 000,- men jeg vil helst ikke bygge den selv. Jeg har funnet et forslag og lurer på om det er bra.

Specsa er:

6 stk USB 2.0 (2 stk i front og 4 stk bak)

XFX GeForce 7900GT 256MB, GDDR3, 1.2ns

DVI-I, VGA, HDTV, Tv Out (PCI-Express)

Surround 7.1 Lydkort (Integrert)

Gb LAN Nettverkskort (Klar for bredbånd)

Intel Core 2 Duo E6600

4MB Cache, Dual-Core (775)

2048 MB DDR2 PC5300 (667MHz)

DVD Brenner +/- (Dual Layer)

Sort kabinett

250 GB S-ATA2 Harddisk

Lyd tilkoblinger i front

Kan leveres med Trådløst Tastatur/Mus

3 års garanti

Prisen er 9000,-

Dette ser ut som det beste kjøpet jeg har sett foreløpig. Hvis noen vet om no bedre, si gjerne ifra!

Endret av Haggis1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...