Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plastfilm for styling/merking/decals

F0NIX

Anbefalte innlegg

Hei, ny bruker på dette forumet. Kunne ikke finne noe om dette her fra før så da forsøker jeg meg på ett spørsmål:

Finnes det mange forskjellige typer plastfolie/film som man kan bruke for å få style bilen istede for å lakere striper/markeringer osv?

Antar det finnes forskjellige grader av kvalitet også, og jo høyere kvalitet jo høyere pris antar jeg også?

Jeg har planer om noen rosa brede striper på en sort bil. Må jeg ha noen spesiell type folie for dette? Tenker på at det er store kontraster mellom sort og rosa og at det da må stilles spesielle krav til folien som brukes?

Har dere noen anbefalinger på type folie som jeg bør satse på?

Skjønner jo at reklame ikke er lov på dette formuet så navn på bedrifter som leverer dette må tas pr mail, men dere kan iallefall si navnet på type folie som brukes (og om det i det hele tatt kalles folie).

Om noen lurer på om hva prosjektet mitt går ut på så kan jeg sende ett bilde i mail som viser hva jeg har tenkt meg på min nye bil som kommer i Februar :)

(Gleder meg villt til den nye bilen... enda jeg ikke har vært spesielt interessert i bil før).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, designet er ganske enkelt. Alt jeg trenger er x-antall meter med folie som er rundt 30cm bred i en farge. Det skal dekke 50% av bilen.

Og har hørt med noen firmaer, men får intrykk av at det finnes mange forskjellige typer folier og STORE prisforskjeller. Så derfor tenkte jeg å spørre her i tilfelle noen hadde vært borti dette.

Endret av F0NIX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...