Lord-of-the-End-Times Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Heisann. Jeg har tenkt til å kjøpe meg paintballutstyr og lurer på om det er noen som har noen masker/våpen/baller/luft å anbefale? Går det ann å fylle på luft til våpnet med en vanlig kompressor som man bruker til å fylle luft i dekkene med? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Luft fyller du fra en dykkertankt ol. ikke kompressorer. Alle paintbalbutikker og baner har muligheten for å fylle dette, om du ikke velger å kjøpe en dykkertank selv. Når det kommer til markør, vil jeg så absolutt anbefale deg Tippman 98. Den er driftsikker, null mekking og skyter godt. Men for all del, om du kjøper deg Tippmann 98, bruk et par hundrelapper på et nytt løp. Det orginale løpet gjør seg like godt som en banan. Tippmann har en grunnpakke, hvor det følger med markør, tank, magasin og maske. Denne er helt kurrant førte gangen. Jeg anbefaler seg å gå til inkjøp av både hansker og hals/nakke beskytter. Det gjør ufattelig vodt å bli truffet der. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har sett litt på triumph eXT eller noe? Er den fin? Jeg har blitt truffet i nakken noen ganger, det gjør vondt ja Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Å bli truffet i nakken er direkte farlig, en kamerat av meg fikk et saftig kink. Kiropraktortimer er _veldig_ dyrt i forholdt til en beskytter til rundt hundrelappen. Triumph eXT er en kul markør, men ikke fult så driftsikker som T98. Om jeg ikke tar helt feil, er det en elektromarkør, noe som innebærer mye vedlikehold. Jeg holder fortsatt en knapp på Tippmann 98 Costum. ED paintball har en helt vanlig startpakke, pluss en annen genial pakke som har omtrent alt du skulle trenge. Jeg har aldri opplevd noe tull med ED paintball, de virker meget seriøse både på telefon, mail og leveringer: Vanlig: http://www.mamut.com/paintballWEB/subdet224.htm Extended: http://www.mamut.com/paintballWEB/subdet11.htm Root: http://www.mamut.com/controls/shop/shops/5...bgid=188&gid=70 Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Hva slags vedlikehold kreves? Hvis en markør skulle trenge reperasjon, hvor mye vil det ca koste? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Reprasjonene koster skjeldent mer enn noen få kroner, så sånn sett er det ikke noe problem Det er ingenting som bør stoppe det i å kjøpe eXT, men hvis det er første gang du kjøper paintball utstyr kan det være greit med en markør som ikke tuller for mye. Men som sakt, eXT er helt genial om du onsker den, det kan kun bli litt mer mekking, men det learer du deg fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå