ekwathne Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Dette blir bra Håkki. Blir tøft at "MiniGod" lyser ut. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Vet, må bare få tak i litt plexiglass no. Tror jeg har alt jeg trenger av utstyr. Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gøy og se din 3dmark06 score, har samme cpu men har et x1950xtx kort og fikk 6333 med min. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Hvorfor det ikke har komt en update på en lite stund no er fordi en gluping har lånt vekk gravereren og ikke husker hvem han lånte den til. Har skisser og plexi klar. Bare gravereren som hindrer meg i å fortsette. Når den kommer i hus fortsetter det hele. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Venter spent på update. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Han broren din er ganske god i Trackmania er han ikke? Mener å huske nicket fra TM Nations fra et drøyt halvår tilbake. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Han spiller det hele tiden. No spiller har for det meste TM United. Han var nr. 1 i Norge en periode, men falt ettervert i rank når han sluttet å spille for rank og spiller no heller for fun. Reiser på fjellet i julen no, så derfor tar prosjektet juleferie Endret 18. desember 2006 av Håkki Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dette skal bli bra. Men hvorfor velge vifter med blått lys og katoder med grønt lys? Blir ikke det litt harry? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 MiniGod ville ha det litt utenom standard. Han så en pc med kun blått lys for før jul og han syntes den ble kjedelig. Skille seg litt ut. Blir nok spennende. Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Det bra med framskritt Gleder meg til de nye viftene Og det er bra du dekket til det stygge plastikk dekslet på cd-rom'en Forventer og at hardisken skal bråke mindre og Endret 30. januar 2007 av Alxg Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Som du sikkert husker knaket disken ganske godt før. Når jeg skulle løsne skruene for harddisken var de helt løse. De hadde ristet seg ut . No høres den knapt Lenke til kommentar
tevil Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvordan blir tempen på disken når den henger der oppe? Det er vel en vifte i bunn av kabinettet som skal kjøle diskene, men denne blir delvis arbeidsledig nå. Mine disker ble iallefall litt for varm når jeg hengte dem opp i 5,25" brønnen. Hvis det er en sånn ramme til diskene som på Lian Li 6070Scand kan man benytte denne til O-ring-oppheng av diskene i denne. ref tråden til petteram i støydempingsdelen av forumet. Digger gode arbeidslogger. Keep it up! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Takk No har vi to 12cm vifter til overs. Har tengt å feste den ene i 5,25" porten over harddisken får å kjøle den. Den andre går inn i mitt eget trange kabinett. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 når blir neste opdate, synes deter så tøfft og se på asz Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Blir nok bra det her Bildene dine var meget fine! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Nydelige bilder Hvilket kamera bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå