Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal dette bli en bygge guide for noobs eller?^^ (Neida)

Hva er planene for moddingen da?

7276673[/snapback]

bygge guide? På en måte.

Har faktisk fått gjennomslag hos lillebroren min angående modding. Har ikke fått teke på SketchUp, men det kommer vel del 4/5. Kallenavnet hans i spil ol. er MiniGod. Har tenkt å gravere inn MiniGod på ett av brønndekslene med et plexiglass bak. En katode under/over vil belyse plexiglasset som lyser opp teksten.

Det er en av ideene, mer kommer senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok flere versjoner skal dere se. Får se hva som blir best. MiniGod vil ikke ha vannkjøling og tror ikke de viftene slår gjennom. Får fokusere på plexinavnet først.

No vet jeg ikke hvor man kjøper plexi og hvor mye det koster. Noen som vet? Helst i nærheten av Bergen eller web.

Lenke til kommentar

Får snakke med en glassmester som jeg kjenner. Kjellstrup Olsen hvis dere kjenner til firmae. Har en onkel som eier et verktøy firma (E. Lund Maskin AS) så får håpe jeg får låne verktøy. Vi har en del fra før, bare just in case. Må altså snakke med disse får å se hvordan det blir med plexi ol.

Det er fårløpig to forslag til mod. Godt mulig det blir begge. Det ene er "MiniGod" på et av brønndekslene. Den andre er å ha en bit plexiglass nederst i vindue på PC med inngravert "MiniGod". Det vil være noen katoder i kabinettet og dette lyser opp plexien.

Hvis det er noen som har ideer. Spytt ut her :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...