Håkki Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Skal dette bli en bygge guide for noobs eller?^^ (Neida)Hva er planene for moddingen da? 7276673[/snapback] bygge guide? På en måte. Har faktisk fått gjennomslag hos lillebroren min angående modding. Har ikke fått teke på SketchUp, men det kommer vel del 4/5. Kallenavnet hans i spil ol. er MiniGod. Har tenkt å gravere inn MiniGod på ett av brønndekslene med et plexiglass bak. En katode under/over vil belyse plexiglasset som lyser opp teksten. Det er en av ideene, mer kommer senere. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Tror det kan bli fett hvis du bruker sotet plexi da Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 To-tre 120mm vifter med lys tar seg alltid godt ut i toppen. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Det blir nok flere versjoner skal dere se. Får se hva som blir best. MiniGod vil ikke ha vannkjøling og tror ikke de viftene slår gjennom. Får fokusere på plexinavnet først. No vet jeg ikke hvor man kjøper plexi og hvor mye det koster. Noen som vet? Helst i nærheten av Bergen eller web. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hva med å sjekke FAQene osv. før du spør spørsmål som er spurt ti tusen ganger før? Glassmestern sier bare jeg. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ja selvfølgelig. At jeg ikke tenkte på det. Jeg kjenner faktisk en glassmester fra før av. *sponse* Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det var en utrolig ren logg, bildene så ut som de skulle være fra produsent. Bra jobb! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Tusen takk haakie Lenke til kommentar
Duality Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hadde alle worklokker vært slik! Super kvalitet på bilder litt synd det ikke er noe "real" kutting enda Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 ... som kommer senere Hyggelig at folk liker bildene. Enkelt gjort og det ser mye bedre ut Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Likte bildenen veldig godt håkki Jeg var jo hjemme hos håkki når han holdt på med loggen, og han tok uendelig mye bilder, men det er bra at resultatet ble så bra! Go on håkki gleder meg til å se litt modding :!: Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) DEL 3 Endret 14. november 2006 av Håkki Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Brukte du mye "Clone Tool" i Ps eller? Edit: Har fått med adobe ps nettopp, så tror jeg skal prøve meg med en liten photoshoot på div. ting.. Endret 14. november 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Brukte for det meste Clone Stamp Tool og Spot Healig Brush Tool. Hente at jeg brukte Vanishing Point... og Healig Brush Tool. PS er veldig gøy når du får teke på det. Betegner meg selv som nybegynner forløpig da, men øvelse gjør mester . Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva er planene for moddingen Håkki? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Får snakke med en glassmester som jeg kjenner. Kjellstrup Olsen hvis dere kjenner til firmae. Har en onkel som eier et verktøy firma (E. Lund Maskin AS) så får håpe jeg får låne verktøy. Vi har en del fra før, bare just in case. Må altså snakke med disse får å se hvordan det blir med plexi ol. Det er fårløpig to forslag til mod. Godt mulig det blir begge. Det ene er "MiniGod" på et av brønndekslene. Den andre er å ha en bit plexiglass nederst i vindue på PC med inngravert "MiniGod". Det vil være noen katoder i kabinettet og dette lyser opp plexien. Hvis det er noen som har ideer. Spytt ut her Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 No har jeg hatt en del prøver de siste dagene så idé-delen er blitt litt forsinket. Det kommer mest sansynelig no til helgen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Noen fremgang med moddingen? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Har gått rundt å tenkt på moddinger. Er nesten ferdig med modellene no. Har prøve imorgen så her ikke tid til å gjøre det no. Kommer imorgen. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) DEL 4 Endret 29. november 2006 av Håkki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå