Lakus Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Moren min skal ha en overskrift på ett bilde/kart, som er i forbindelse med skolen hennes og hun spurte meg om jeg kunne lage en fin overskrift på bildet på PC'en. Jeg sa okey og scannet inn bildet/kartet hennes, men fant ikke ett eneste program som kunne brukes til redigering av bildet! Ikke engang paint! Så lurte bare på om noen kunne lage en kjapp overskift for meg på dette bildet: Bare fjern "Ullern Bydel", og lag en ny overskrift i samme stil, bøyd utover, og ca samme størrelse, helst ikke "Times New Roman Font'ish" Lenke til kommentar
reisol Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Heisann, har sendt deg bilde med overskrift på din email. Håper det funker mvh Reidar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Tusen takk. Kommer til å skjelle ut stafaren min for å ikke ha noe bildeprogrammer på PC'en! Fremdeles åpen for forslag ettersom jeg ikke vet hva min mor kommer til og like. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Last ned Gimp, og gjør det selv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Last ned Gimp, og gjør det selv? 1. Ikke min Pc 2. Er logget inn som Gjest (får ikke innstallert noe) 3. Eier/Administrator er ikke her Ergo, jeg får ikke gjort noe selv før i morgen ettermiddag, og mor må ha det til i morgen Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Så bruk det som det er, eller reisol sitt forslag. Endret 12. november 2006 av Jurgis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå