Xiphos Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Se denne her: http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...ify&nComputer=3 Er ikke denne mye bedre enn de som blir anbefalt på barbara.no sine anbefaling sider? Overser jeg noe? Lenke til kommentar
Xiphos Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Ingen svar ? :sad: Brodern skal ha bærbar, jeg har minimalt peiling på det.. Men den der ser jo bedre ut da... Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Ved første øyekast ser den både billig og bra ut, men jeg har mest erfaring med stasjonære da. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Søk litt på Whitebox på forumet, og kjenn skepsisen øke. Lenke til kommentar
Xiphos Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Takker for svar vertfall :smile: Lenke til kommentar
Xiphos Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Tror jeg dropper å anbefale ham noe fra whitebox.. Og beklager å starte ENDA en tråd om dette emnet.. Tenkte ikke på å søke etter det en gang.. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå