goli4th Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Pc'en min vil ikke slå seg av gjennom windows... Må holde inne PWR knappen til den slår seg av... Dette har skjedd plutselig. Formaterte den i går, men det hjalp ingenting. Hardware feil?? Dette er inni: Epox HK socket A, AMD athlon xp2500+, 2 GB minne PC2700, radeon 9600pro, 400W NorthQ PSU, NEC dvdrw. HDD: 1 pata 160GB, 1sata 250GB, 1 sata 400GB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har du noe koblet i onboard usb-kontaktene? Opplevde samme problem selv, men så leste jeg at en ide kunne være å dra ut alt som står i onboard usb. Veit ikke hvorfor det er sånn, men det funka i allefall for meg Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Har du noe koblet i onboard usb-kontaktene? Opplevde samme problem selv, men så leste jeg at en ide kunne være å dra ut alt som står i onboard usb. Veit ikke hvorfor det er sånn, men det funka i allefall for meg 7269724[/snapback] Ja, står noe i der... MCE fjernkontroll og en minnekort leser... men de har nå alltid stått i... Er ikke akuratt lett å komme til de heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har du noe koblet i onboard usb-kontaktene? Opplevde samme problem selv, men så leste jeg at en ide kunne være å dra ut alt som står i onboard usb. Veit ikke hvorfor det er sånn, men det funka i allefall for meg 7269724[/snapback] Ja, står noe i der... MCE fjernkontroll og en minnekort leser... men de har nå alltid stått i... Er ikke akuratt lett å komme til de heller 7273061[/snapback] hmm hvor står pc'en? Bilder? Det beste hadde jo vært hvis du hadde mulighet for å koble ut fjernkontrollen og minnekortleseren for å sjekke om pc'en slår seg av da? Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Pc'en står i stua... Bilde: http://itavisen.no/services/pimpMyPC/index...pimpedPCId=1830 Kan prøve å ta dem ut midlertidig for å sjekke... Endret 13. november 2006 av goli4th Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå