Betenkt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hva er ZENcast på Creative-spilleren? I Video-fanen er det ZENcast. Tenkte først på podcast-mappe men funker bare med video der EDIT: På system -> Lydinstillinger: Hva er Smart Volum og Bass Boost? Endret 12. november 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Smart Volume stiller volumet etter hvor mye støy du har rundt deg, ettersom jeg har skjønt. Den bruker mikrofonen til å måle det, regner jeg meg. Bass Boost booster bassen. Gir mer bass. Endret 12. november 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Takker ZENcast? :S Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 ZENcast er forsåvidt det samme som Podcasts, bare at det er tilpasset Creatives spillere. Jeg trodde forresten at smart volume bare jevnet ut volumet fra sang til sang, slik at du slapp å skru ned volumet når det er forskjellig volum. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Men hvorfor viser da mappen bare film? :S Og ligger under Video? :S Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ah, forsåvidt er det vel et video-podcast som er tilpasset Creative-spillere. Podcasts med kun lyd går på omtrent alt av MP3-spillere, på grunn av formatet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Smart volum er en funksjon som stiller lyden på sangene dine sånn at de blir like høye, sånn at du slipper og skru opp og ned for hver sang. BassBoost sier seg selv, denne forsterker bassen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå