Revox Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) It should also be noted that wotanserver allows you to flash a z710 with w710 software. The z710 doesn't have the hardware required for the pedometer so all of those features don't work, but anyone who wants the phone and isn't interested in the fitness features might want to save some money and just buy the z710 and flash it to a "WZ710". Fant denne informasjonen HER så det lover jo bra. Men vet jo ikke 100% om det stemmer enda dog gjør det det så blir det en z710 på meg ihvertfall! Edit : Informasjonen stemmer! Endret 27. november 2006 av Revox Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 urk, det var en ting som var vanskelig, og det var å finne ut hvor mange meldinger jeg hadde lagret på telefonen, og hvor mye plass de tok opp. eller vanskelig og vanskelig. mest det at en ikke hadde ett minnestatus valg på menyene for innboks og sendte meldinger. men når en så går til filbehandler og velger minnestatus, for så å velge telefon (hvorfor tok det meg så lang tid å oppfatte at det var en valgmeny? kansje fordi utformingen er som ett dialogvindu (med ramme osv) heller den alle andre menyer?) så finner en mappen "meldinger" hvor en kan få all den info en orker å absorbere. og jaggu meg vil denne telefonen kunne lagre noen sms med tanke på at den har 17MB intern og en kan bruke så mye som en orker (har ikke gått meg på noen avsatt grense så langt i hvertfall ). om nå bare jeg kunne hatt innboksvisningen stående på listevalg "detaljer" eller lignende og fortsatt få rullende overskrift på eposter. og hvorfor bruker epost, innboks og sendte samme listevalginnstilling når en under filbehandler kan har forskjellig visning av forskjellige mapper?! Lenke til kommentar
aragonjcw Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 og jaggu meg vil denne telefonen kunne lagre noen sms med tanke på at den har 17MB intern og en kan bruke så mye som en orker (har ikke gått meg på noen avsatt grense så langt i hvertfall ). 7419782[/snapback] Så vidt jeg vet pleier SE-telefoner å ha en grense på ca 200 meldinger, for etter dette blir telefonen merkbart treigere.. Det går ann å fjerne denne begrensningen ved å sende inn telefonen til unlock dott no, og da kan du ha så mange meldinger man vil! (Men over 1000, så risikerer man at telefonen kræsjer og mange av meldingene blir borte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg