Gå til innhold

Irriterende mange problemer med COD3 online.

Konamixx

Anbefalte innlegg

Vel som det har blitt skrevet i andre poster er det flere som har problemer med å komme seg online med CoD3. Har vært heldig å sluppet unna denne buggen i begynnelsen, men nå virker det som den lurer seg frem hos meg og. Hadde igår ingen problemer men får idag ikke koblet opp mot folk på vennelisten. Samtidig er det dukket opp flere problemer.

Når jeg står inne i menyen for Player Match og trykker B for å gå tilbake og komme i multiplayer menyen begynner plutselig spillet å joine et game, får så "no game sessions available" og popper tilbake i player match menyen. Slik fortsetter det til evig tid og jeg får meg ikke ut av den jævla menyen.

Har også prøvd ranked matches to ganger. Tar laaang tid før det kommer noen å joiner og spillet fryser etter en liten stund med spilling. Er det flere som opplever disse problemene eller er det noe feil med Xboxen eller spillet mitt?

Edit: Har nå kommet meg inn på ranked matches 3 ganger. Og hver gang låser spillet seg etter å ha spilt en stund.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare de som har koblet opp xbox via ruter/hub/switch som har problemer?

Har ingen problemer jeg men det er kanskje fordi 360 er tilkoblet rett i modem?

7268885[/snapback]

Min 360 er koblet til en router med det trådløse nettverkskortet, har aldri hatt noen problemer med alle de andre spillene jeg har.

Lenke til kommentar

Har koblet Xboxen rett til modem jeg og.

Spillet har også kræsjet et par ganger når et nytt brett er startet og du velger side. Står bare å loader med svart skjerm og 3 tallet nedi hjørnet.. Virker neste som online delen er halvferdig. Burde komme en patch snart. Dette er irriterende!

Edit: Kan ikke joine en ranked match. Skal være slik.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Har koblet Xboxen rett til modem jeg og.

Spillet har også kræsjet et par ganger når et nytt brett er startet og du velger side. Står bare å loader med svart skjerm og 3 tallet nedi hjørnet.. Virker neste som online delen er halvferdig. Burde komme en patch snart. Dette er irriterende!

Edit: Kan ikke joine en ranked match. Skal være slik.

7268925[/snapback]

Har de samme problemene, har også hatt problemer i SP delen når botene bare står der og ikke følger skriptet sitt.. måtte restarte.

Håper på patch snart, og det virker ikke som om de ligger på latsiden, for det var jo en update når jeg startet spillet for første gang iallefall.

Lenke til kommentar
Er det bare de som har koblet opp xbox via ruter/hub/switch som har problemer?

Har ingen problemer jeg men det er kanskje fordi 360 er tilkoblet rett i modem?

7268885[/snapback]

Min 360 er koblet til en router med det trådløse nettverkskortet, har aldri hatt noen problemer med alle de andre spillene jeg har.

7268902[/snapback]

Prøv med en kabel eller skru av dhcp i routeren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...